پاورپوینت پیاده راهها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
10 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت پیاده راهها دارای ۳۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت پیاده راهها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت پیاده راهها :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۳۶ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بنام خدا
پیاده راه ها
چکیده
نوشتار حاضر، سعی در معرفی پیاده­مداری دارد. در ابتدا مقدمه ای عنوان شده است که به برخی مفاهیم از جمله خیابان و تغییر و تحولات مقیاس شهرها با
شروع انقلاب صنعتی و پیش از آن پرداخته شده است . سپس به پیشینه و روند تحول این واژه در طی زمان و در کشورهای گوناگون می پردازد . پس از
آن به توضیح برخی مفاهیم پایه شامل پیاده مداری ، پیاده راه و آرام سازی پرداخته است که در این مفاهیم به دسته بندی انواع پیاده راه ، اهداف ساماندهی
فضاهای پیاده در شهرها ، نکات لازم در طراحی مسیرهای پیاده و کیفیت آن و روش های آرام سازی می پردازد و طرح های مفهومی کاهش سرعت در
کشور هلند را به تفصیل بیان می کند . سپس در انتها چند نمومه پروژه پیاده مداری داخلی و خارجی معرفی شده است .
مقدمه
خیابان به عنوان یکی از عناصر اصلی فضای شهری محسوب می­شود، آن­جایی که امکان مراوده بین انسان­ها، تفریح، پیاده­روی، گذران اوقات فراغت ،
بازی، خرید، تجمع و تظاهرات، دیدار، نشست، نگاه کردن، دسترسی، تردد، تبلیغات، اطلاع­رسانی و … را برای همگان فراهم می­آورد. مطمئناً عملکرد
فضاهای عمومی از جمله خیابان با رشد تکنولوژی حمل و نقل و بر اساس سطح الگوی رفتاری (فرهنگی) عابر پیاده و بر اساس جنسیت و سن (مرد و
زن، کودکان، خردسالان، پیر و جوان، سالمندان و … )، آب و هوا و … در جوامع مختلف و در طول تاریخ متفاوت بوده و هست (معینی، ۱۳۸۵، ۶ ).
تا قبل از انقلاب صنعتی، اندازه و تناسبات عناصر شکل دهنده شهر بر مبنای مقیاس انسانی و الگوی جابه­جایی­ها نیز بر اساس حرکت فرد پیاده بود. یعنی
او اندازه و فاصله ­ها را تعیین می­کرد. در واقع تعیین کننده جهت و گسترش توسعه شهر، توسط او تعریف می­شد. با شروع انقلاب صنعتی در اروپا، که با
رشد و گسترش سریع شهرها همراه بود، به تدریج دیدگاه­های طراحی و برنامه­ریزی شهرها تغییر یافت. با اختراع اتومبیل و استفاده از آن که سرعت و
راحتی را به ارمغان آورده بود، به مرور فرد پیاده، جایگاه و اولویت خود را در فضای معابر از دست داد. قطعنامه آتن در مورد جداسازی انواع ترددها در
سال ۱۹۳۳، ضربه اصلی را به رفت و آمد پیاده وارد ساخت. از سوی دیگر دیدگاه منطقه­بندی کاربری­ها (۱۹۳۳) و تفکیک آن­ها بر اساس مسکن، کار ،
خرید و تفریح در شهرسازی مدرن موجب افزایش فاصله­ها شد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.