پاورپوینت پیاده راهها
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت پیاده راهها دارای ۳۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت پیاده راهها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت پیاده راهها :
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۳۶ اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
پیاده راه ها
چکیده
نوشتار حاضر، سعی در معرفی پیادهمداری دارد. در ابتدا مقدمه ای عنوان شده است که به برخی مفاهیم از جمله خیابان و تغییر و تحولات مقیاس شهرها با
شروع انقلاب صنعتی و پیش از آن پرداخته شده است . سپس به پیشینه و روند تحول این واژه در طی زمان و در کشورهای گوناگون می پردازد . پس از
آن به توضیح برخی مفاهیم پایه شامل پیاده مداری ، پیاده راه و آرام سازی پرداخته است که در این مفاهیم به دسته بندی انواع پیاده راه ، اهداف ساماندهی
فضاهای پیاده در شهرها ، نکات لازم در طراحی مسیرهای پیاده و کیفیت آن و روش های آرام سازی می پردازد و طرح های مفهومی کاهش سرعت در
کشور هلند را به تفصیل بیان می کند . سپس در انتها چند نمومه پروژه پیاده مداری داخلی و خارجی معرفی شده است .
مقدمه
خیابان به عنوان یکی از عناصر اصلی فضای شهری محسوب میشود، آنجایی که امکان مراوده بین انسانها، تفریح، پیادهروی، گذران اوقات فراغت ،
بازی، خرید، تجمع و تظاهرات، دیدار، نشست، نگاه کردن، دسترسی، تردد، تبلیغات، اطلاعرسانی و … را برای همگان فراهم میآورد. مطمئناً عملکرد
فضاهای عمومی از جمله خیابان با رشد تکنولوژی حمل و نقل و بر اساس سطح الگوی رفتاری (فرهنگی) عابر پیاده و بر اساس جنسیت و سن (مرد و
زن، کودکان، خردسالان، پیر و جوان، سالمندان و … )، آب و هوا و … در جوامع مختلف و در طول تاریخ متفاوت بوده و هست (معینی، ۱۳۸۵، ۶ ).
تا قبل از انقلاب صنعتی، اندازه و تناسبات عناصر شکل دهنده شهر بر مبنای مقیاس انسانی و الگوی جابهجاییها نیز بر اساس حرکت فرد پیاده بود. یعنی
او اندازه و فاصله ها را تعیین میکرد. در واقع تعیین کننده جهت و گسترش توسعه شهر، توسط او تعریف میشد. با شروع انقلاب صنعتی در اروپا، که با
رشد و گسترش سریع شهرها همراه بود، به تدریج دیدگاههای طراحی و برنامهریزی شهرها تغییر یافت. با اختراع اتومبیل و استفاده از آن که سرعت و
راحتی را به ارمغان آورده بود، به مرور فرد پیاده، جایگاه و اولویت خود را در فضای معابر از دست داد. قطعنامه آتن در مورد جداسازی انواع ترددها در
سال ۱۹۳۳، ضربه اصلی را به رفت و آمد پیاده وارد ساخت. از سوی دیگر دیدگاه منطقهبندی کاربریها (۱۹۳۳) و تفکیک آنها بر اساس مسکن، کار ،
خرید و تفریح در شهرسازی مدرن موجب افزایش فاصلهها شد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.