پاورپوینت مراقبت از کودک بیمار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مراقبت از کودک بیمار دارای ۲۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت مراقبت از کودک بیمار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت مراقبت از کودک بیمار :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۶ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

به نام خدا مراقبت از کودک بیمار
تاثیر بیماری در خانواده
هیچ‌کدام از ما نمی‌توانیم مطمئن باشیم که تا آخر عمر سالم می‌مانیم و به هیچ بیماری مبتلا نمی‌شویم. مریض شدن، خواه‌ناخواه روی جسم و روح ما تاثیر می‌گذارد و می‌تواند به هر دو آسیب بزند. در کانون خانواده وقتی یکی از اعضا بیمار می‌شود، بر افراد دیگر نیز تاثیر می‌گذارد و بیماری در خانواده می‌تواند روابط بین اعضای خانواده را تحت‌الشعاع قرار دهد. بچه‌ها آسیب‌پذیرترین افراد در خانواده‌اند و در مواقعی که خودشان یا والدینشان بیمار باشند ممکن است آسیب‌های جدی روحی را متحمل شوند.
بیماری فرزندان
اما بیماری چه تاثیری بر روح و روان بچه‌ها می‌گذارد و آنها چه برخوردی با بیماری خودشان می‌کنند ؟ پدر و مادر باید چگونه با بیماری فرزندشان کنار بیایند؟
عواملی که در پاسخ کودک به بیماری و برخورد او تاثیرگذار می‌باشد، شامل حاد یا مزمن بودن بیماری، مرگبار بودن بیماری، ایجاد معلولیت دائمی یا قابل رویت، سن کودک، فاکتورهای شخصیتی نظیر اضطراب یا مقابله جویی، عملکرد خانواده، ارتباط با همسالان و عقاید فرهنگی است.
واکنش‌های کودک به بیماری و بستری شدن می‌تواند شامل اضطراب، پس رفت رفتاری، تغییرات خلقی و تغییر در خواب و اشتها باشد.
کودکان ۳ ساله فهم ناچیزی از مفهوم بیماری در ذهن دارند و بیماری را به عنوان یک عامل خارجی می‌بینند که باعث ناراحتی و درد می‌شود،که در این سن از درد و ناراحتی به مراقبانشان پناه می‌برند.
کودکان ۳ تا۷ ساله در رویارویی با بیماری ممکن است، احساساتی نظیر طرد شدن و نادیده گرفته شدن و یا تنبیه شدن بخاطر خطاهایشان را تجربه کنند.
کودکان ۷ تا۱۲ ساله بیمار، سعی می‌کنند بر ترس از مرگ یا از دست دادن کنترل‌ غلبه کنند و آگاهی بیشتری از مفهوم بیماری دارند، اما کماکان ممکن است معتقد باشند که کارهای خطایی انجام داده اند که دارند تاوان آن را می‌دهند‌ که باید برایشان در مورد بیماری توضیح بیشتری داده شده و آنها را از مفهوم بیماری و بیمار شدن آگاه کرد.
مراقبت از کودک بیمار
در نگه داری و مراقبت خانواده محور، بیشترین مسئولیت نگه داری و مراقبت از کودک بیمار برعهده خانواده است.
جزو سخت ترین وظایف والدین محسوب می شود. والدین باید علاوه بر تامین نیازهای پزشکی و درمانی نیازهای عاطفی کودک را نیز برآورده کنند و از طرفی به دلیل محدودیت فعالیت و کم توانی کودک بیمار زمان بیشتری را صرف پرستاری از وی کنند . اگر چه والدین می توانند از دوستان و فامیل در این زمینه کمک بگیرند اما بیشترین بار مسئولیت متوجه پدر و به خصوص مادر است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.