پاورپوینت رشد اخلاقی (کلبرگ)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت رشد اخلاقی (کلبرگ) دارای ۲۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت رشد اخلاقی (کلبرگ)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت رشد اخلاقی (کلبرگ) :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۰ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

رشد اخلاقی (کلبرگ)
لورانس کلبرگ در برونزویل نیویورک بزرگ شد و به دبیرستان آندوور آکادمی ماساچوست رفت که یک دبیرستان خصوصی سختگیر و جدی محسوب میشد. او بلافاصله بعد از دبیرستان به دانشگاه نرفت، بلکه مدتی به عنوان مهندس دوم در یک کشتی باری که آوارگان یهودی را جابه جا میکرد، به کار پرداخت. پس از آن، در ۱۹۴۸ وارد دانشگاه شیکاگو شد. در آنجا او در آزمونهای ورودی، چنان نمره های بالایی را به دست آورد که برای گرفتن درجه کارشناسی، فقط دروس محدودی را گذراند و این کار را در یک سال انجام داد. او برای ادامه تحصیل در روانشناسی، در همین دانشگاه ماند و در اولین وهله، خواستار آن شد تا در روانشناسی بالینی کار کند. اما به زودی به کارهای پیاژه علاقه مند شد و مصاحبه با کودکان و نوجوانان را در باره موضوعات اخلاقی آغاز کرد. نتیجه این فعالیتها، رساله دکترای او یعنی اولین ویرایش نظریه مرحله ای جدید او بود. کلبرگ از ۱۹۶۲ تا ۱۹۶۸ در دانشگاه شیکاگو و از ۱۹۶۸ تا زمان مرگش در ۱۹۸۷، در دانشگاه هاروارد به تدریس پرداخت.
او مردی خودمانی و فروتن بود. هنگام تدریس، غالبا یک پیراهن فلانل و یک شلوار گشاد می پوشید، گویی که روز بیکاری اوست. متاسفانه، کلبرگ به یک بیماری گرمسیری و دورههای افسردگی دچار بود که موجب شد در ۲۰ سال آخر عمرش، به دردهای شدیدی گرفتار شود و سرانجام در ۵۹ سالگی، خود را غرق کرد و به عمر خویش پایان داد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.