پاورپوینت حداکثر عمق اختلاط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت حداکثر عمق اختلاط دارای ۱۱۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت حداکثر عمق اختلاط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت حداکثر عمق اختلاط :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۱۱ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بنام خدا
۱
۲
( حداکثر عمق اختلاط) Maximum Mixing Depth :
مقدار هوای موجود جهت رقیق سازی مواد آلاینده هوا به عوامل متعددی بستگی دارد . سرعت باد – ارتفاعی که مواد آلاینده قادر به صعود هستند .
در حالت ادیاباتیک حدوداً به ازای هر ۱۰۰ متر یک درجه سانتیگراد از دمای هوا کاسته می گردد . در این حالت اگر ما از نیمرخ حرارتی جو اطلاعات کافی در اختیار داشته باشیم می توانیم سقف صعود توده هوا را از طریق سرعت کاهش آدیاباتیکی بدست آوریم که در این صورت حداکثر عمق آمیختگی هوا را محاسبه کرده ایم.
۳
در عمل به منظور اندازه گیری دمای لایه های مختلف و ترسیم نیمرخ حرارتی جو عموماً در هنگام شب یا صبح زود بالن هایی به هوا می فرستند که این بالن ها در ضمن بالا رفتن اطلاعات مورد نیاز از لایه های مختلف جو را به زمین ارسال می کنند . پس از جمع آوری این اطلاعات نیمرخ حرارتی مذکور رسم می شود . بعد از این مرحله ،‌خط کاهش آدیاباتیک را از سطح زمین ( حداکثر دمای ماهیانه) رسم می کنند . محل برخورد خط کاهش آدیاباتیک خشک با نمودار نیمرخ حرارتی جو بیانگر حداکثر عمق آمیختگی هوا است.
۴
یکی از پارامترهایی که در پتانسیل پخش آلاینده های گازی و ذرات تاثیر بسزایی دارد، ارتفاع اختلاط است. از این فاکتور جهت تشخیص مناسب بودن شرایط جوی برای پراکندگی آلاینده‌ها استفاده می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.