پاورپوینت پانکراتیت حاد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت پانکراتیت حاد دارای ۲۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت پانکراتیت حاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت پانکراتیت حاد :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۰ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بسم الله الرحمن الرحیم
پانکراتیت حاد
پانکراتیت حاد
پانکراتیت حاد دامنه ای از اختلال خفیف خود محدودشونده تا بیماری شدید و سریعاً کشنده دارد که به هیچ درمانی پاسخ نمی‌دهد. ۸۰ درصد از آنها ناشی از سنگ صفراوی یا سوء مصرف مداوم الکل است. پانکراتیت حاد خفیف به وسیله ادم التهابی که محدود به پانکراس است تشخیص داده می شود اختلال عملکرد عضوی کمی وجود دارد و معمولاً برگشت به حالت طبیعی در طی۶ ماه اتفاق می‌افتد. گرچه این حالت شکل خفیف تر پانکراتیت درنظر گرفته می شود اما بیمار به شدت مریض است ودر معرض شوک هیپوولمیک، اختلالات مایع و الکترولیت و عفونت است.
هضم آنزیمی وسیع تر و کاملتر غده با پانکراتیت شدید حاد مشخص می شود. آنزیم ها به رگ های خونی موضعی آسیب می زنند خونریزی و ترومبوز می‌تواند اتفاق افتد. بافت نکروزه می شود و آسیب به بافت‌های پشت صفاق می رسد مشکلات موضعی از جمله کیست های پانکراس یا آبسه هاو تجمع حاد مایع داخل یا نزدیک پانکراس رخ می دهد. مشکلات سیستمیک با نارسایی اعضا از جمله عدم کفایت ریوی همراه هایپوکسی ،شوک، نارسایی کلیه وخونریزی گوارشی باپانکراتیت حاد شدید روی می دهد.
ملاحظات سالمندی
پانکراتیت حاد روی افراد همه سنین تاثیر می گذارد اما مرگ و میر مربوط به آن همراه با افزایش سن بالا می‌رود. بروز نارسایی های متعدد در ارگانها که با سن افزایش می یابد احتمالا نتیجه کاهش پیش رونده عملکرد فیزیولوژیک ارگان های اصلی همراه با افزایش سن است مانند ریه و کلیه .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.