پاورپوینت آمار شماره ۱۱


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت آمار شماره ۱۱ دارای ۳۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت آمار شماره ۱۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت آمار شماره ۱۱ :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۳۰ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بنام خدا
Statistics 11
میانگین و انحراف معیار وزنه هایی که نخ های جراحی ساخت کارخانه A تحمل می کنند به ترتیب برابر ۱۲.۳ و ۱.۴ کیلوگرم است. مسولین کارخانه B که نخهای گرانتری ارایه میکند ادعا دارد که استحکام نخهایشان از کارخانه A بیشتر است.مدیر یک بیمارستان هنگامی به خرید نخ جراحی از کارخانه B تصمیم میگیرد که میانگین استحکام نخهای این کارخانه حداقل ۰.۵ کیلو از کارخانه اول بیشتر باشد. بدین منظور ۱۶ قطعه از از نخهای کارخانه B بطور تصادفی انتخاب و مشاهده میکند که میانگین استحکام نخهای مشاده شده برابر ۱۳ کیلوگرم است. آیا مدیر بیمارستان تصمیم به خرید نخ جراحی از کارخانه B خواهد گرفت؟ (واریانس استحکام نخ را در هر دو کارخانه مساوی فرض کنید)
تجربیات گذشته گویای این مطلب است، که حدود ۴۰% از بیماران مبتلا به سرطان معده با تکنیک جراحی A بهبودی نسبی می یابند. محققی تکنیک جدیدی را پیشنهاد کرده است و مدعی است احمال بهبودی با این روش بیشتر است. ۱۱۰ بیمار با روش ابداعی تحت جراحی قرار می گیرند که از بین آنها ۵۰ بیمار بهبودی نسبی حاصل کردند. درباره ادعای محقق نظر دهید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.