پاورپوینت مطالعات مورد شاهدی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مطالعات مورد شاهدی دارای ۲۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت مطالعات مورد شاهدی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت مطالعات مورد شاهدی :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۳ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بنام خدا
مطالعات مورد – شاهدی
۱- یک مطالعه مورد ـ شاهدی را تشخیص داده و طراحی نماید .
۲- نقاط قوّت و ضعف یک مطالعه مورد ـ شاهدی را تشخیص داده و تشریح کند .
 
هم مطالعه‌ های همگروهی و هم مقطعی نمونه‌ های جمعیت کل، برای بررسی علل تمام بیماری‌ ها، بجز شایع ترین آن‌ ها، گران هستند: هر کدام هزاران شرکت کننده لازم دارند تا عوامل خطر یک بیماری نادر، نظیر سرطان معده را تعیین کنند.
دیدیم که مجموعه موارد مبتلایان به بیماری با استفاده از آگاهی قبلی راجع به شیوع عوامل خطر در جمعیت عمومی می تواند یک عامل خطر بدیهی (نظیرتزریق دارو های غیرمجاز برای ایدز) را مشخص کند.
با وجود این، برای اغلب عوامل خطر، لازم است گروه مرجعی گردآوری شود، به‌طوری که بتوان شیوع عامل خطر در افراد مبتلا به بیماری (موارد) را با شیوع آن در افراد بدون بیماری (شاهد ها) مقایسه کرد .
ساختار
مطالعات مورد ـ شاهدی عموما گذشته‌نگر هستند. آن‌ ها گروهی از افراد بیمار و گروهی دیگر از افراد غیربیمار را مشخص می کنند، سپس به گذشته آن‌ ها نگاه می کنند تا اختلاف در متغیر های مستقل را که ممکن است توضیح دهند چرا موارد، بیمار شده و شاهد ها نشده اند پیدا کنند.
مطالعه‌ های مورد ـ شاهدی مطالعه‌ های اپیدمیولوژی هستند تا عوامل خطربیماری‌ ها را شناسایی نماید. بنابراین، بطور سنتی برای تعیین وضع موردـ شاهدی از وجود با عدم وجود بیماری استفاده می شود. به این دلیل و بخاطرراحت تر نمودن بحث، اغلب به بیماران “مورد” می گوییم.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.