پاورپوینت عوامل بیولوژیک و آلودگی هوا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت عوامل بیولوژیک و آلودگی هوا دارای ۱۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت عوامل بیولوژیک و آلودگی هوا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت عوامل بیولوژیک و آلودگی هوا :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۶ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بنام خدا
۱
۲
عوامل بیولوژیک و آلودگی هوا
تعداد میکروبها از یک تا دهها هزار در هر متر مکعب هوا متغیر است. به طوری که در شهرهای صنعتی مقدار فراوان باکتریها در هر میلی لیتر هوا یافت می شود ولی در جنگلها بویژه جنگلهایی که دارای درختان با میوه‌های مخروطی هستند، مقادیر ناچیزی باکتری یافت می شود، زیرا مواد گیاهی فرار و فیتون سایدها دارای خواص باکتری کشی هستند که باعث مرگ باکتریها می گردند. همچنین هوای نواحی قطبی دارای ۳-۲ میکروب در ۲۰ متر مکعب هواست.
۳
اغلب میکروارگانیسم‌های دستگاه تنفسی تنها برای مدت کوتاهی در هوا باقی می مانند چون که سریعاً به فرد دیگری منتقل می شوند. برخی عوامل بیماری زای انسانی مانند استافیلوکوک در شرایط خشک باقی می مانند و حتی ممکن است برای دوره‌های طولانی نیز در گرد و غبار به حیات خود ادامه دهند.
۴
تحقیقات انجام شده نشان می دهد که یک گرم گرد و غبار حاوی یک میلیون باکتری است. گونه‌های بیماری زا میکروبی مانند کوکسی پیوژنز، باسیل توبرکول یا باسیل آنتراکس، باکتری تولارمی، عامل تب Q و غیره در پیرامون انسان و حیوانات بیمار، بند پایان و حشرات آلوده نیز در غبار یافت می شوند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.