پاورپوینت سلامت (بهداشت) برای همه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت سلامت (بهداشت) برای همه دارای ۶۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت سلامت (بهداشت) برای همه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت سلامت (بهداشت) برای همه :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۶۳ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بنام خدا
۱
۲
( Health For All by 2000 (HFA 2000
در سال ۱۹۷۷ در سی‌امین مجمع جهانی بهداشت در شوروی سابق (قزاقستان Alma-Ata )، شعار سلامتی برای همه تا سال ۲۰۰۰ ( HFA 2000 ) اعلام و بیانیه آلماآتا منتشر شد.
هدف کلی HFA 2000 : دستیابی همه مردم جهان در سال ۲۰۰۰ میلادی به سطحی از سلامتی جسمی، روانی و اجتماعی که آنها را قادر سازد زندگی سازنده ای از نظر اجتماعی و اقتصادی داشته باشند.
۳
سلامت ( بهداشت ) برای همه (Health for all – HFA)
در بیانیه رسمی سی ‌ امین مجمع جهانی بهداشت در سال ۱۹۷۷ که به بیانیه آلماآتا معروف است اعلام گردید که در دهه های آینده هدف اجتماعی و اصلی دولت ها و سازمان جهانی بهداشت باید دستیابی همه مردم جهان در سال ۲۰۰۰ میلادی به سطحی از سلامتی (سلامتی جسمی، روانی و اجتماعی) باشد که امکان برخورداری از یک زندگی مؤثر و مولد را برای آنان فراهم آورد.
در سال ۱۹۷۸ نیز کنفرانس مراقبت های اولیه بهداشتی در آلماآتا (مرکز جمهوری قزاقستان) ‌ تشکیل گردید و روش دستیابی به سلامت برای همه ، مراقبت های بهداشتی اولیه (Primary Health Care- PHC) معرفی شد.
درماه می سال ۱۹۷۹ استراتژی جهانی سلامت برای همه توسط سی و دوّمین اجلاس سازمان جهانی بهداشت مورد تصویب قرار گرفت و نمایندگان کشورهای عضو پذیرفتند که استراتژی های کشوری سلامت برای همه را بر اساس مراقبت های اولیه بهداشتی تدوین و به مرحله عمل درآوردند.
۴
در زمینه هدف، اصول استراتژیک و شاخص های دستیابی به HFA باید توجه داشت ک ه:
سلامت برای همه یک هدف واحد و محدود نیست بلکه جریانی است که به بهبود مداوم سلامت مردم منجر می شود.
سلامت برای همه به این معنی نیست که در سالهای آتی دیگر کسی بیمار و ناتوان نخواهد بود و گروه پزشکی مراقبتهای پزشکی را برای یکایک مردم جهان و ناخوشیهای آنان تامین خواهند کرد .
بلکه بدان معناست که سلامت پا می ‌ گیرد و در هر کجا که مردم زندگی و کار می ‌ کنند خدمات بهداشتی در اختیار آنان خواهد بود و مردم امکانات بهتری برای رشد و رسیدن به کهنسالی سالم و فعال را خواهند داشت و افراد و خانواده ‌ ها به شیوه قابل قبول و متناسب با توان و مشارکت خود به مراقبت های اساسی سلامت دسترسی خواهند یافت.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.