پاورپوینت تولید محتوای الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تولید محتوای الکترونیکی دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تولید محتوای الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تولید محتوای الکترونیکی :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۲ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بنام خدا
تولید محتوای الکترونیکی
جلسه اول
 
عرض ادب و احترام خدمت عزیزان
 
محتوای الکترونیکی چیست؟
محتوای الکترونیکی به مجموعه ای از تصاویر ، متون ، فیلم ها و صدا ها اطلاق می شود که هدف آن آموزش یک یا چند بخش از محتوای درسی است . البته می توان مجموعه ای تصاویر و یا متون و یا انیمیشن های مرتبط با یک موضوع درسی را جداگانه و هرکدام به تنهایی یک محتوای آموزشی به شمار آورد. به زبانی ساده تر
تولید محتوای الکترونیکی یعنی اینکه بتوان با استفاده از برنامه های مالتی مدیا و چند رسانه ای استفاده کرده و به این شکل یادگیری دروس را برای دانش آموزان ساده تر کرد .
یعنی برنامه هایی تهیه و تولید شود که دانش اموزان وقتی آن برنامه درسی رو اجرا میکنند ، با کلیک بر روی هر دکمه وارد موضوع مربوطه میشوند و موضوعات درسی بای آنها بصورت فیلم ، صدا ، متن و انیمیشن ، نمایش داده می شود.
تولید محتوای الکترونیکی برای کلاس درس کار بسیار مفید و البته آسانی است !   فقط  کافیه کمی وقت بزاریم  
که من برای اینکه همکاران گرامی با شمای کلی تولید محتوا آشنا شوند یک نمونه در گروه میگذارم و از همکاران خواهشمندم این برنامه در کامپیوتر خود نصب کنند و روش کار آن را مشاهد نمایند.
 
 
تولید محتوای الکترونیکی می تواند به صورتهای زیر باشد:
۱- تولید درس افزارهای آموزشی با موضوعات کتابهای درسی
۲-تولید اجزای آموزشی ( مثلا یک آزمایش شیمی یا فیزیک و یا رسم نمودار ریاضی )
۳-تولید نرم افزارهای بازی ، سرگرمی و آموزشی
۴-تولید نرم افزارهای پرورشی ، قرآنی در حوزه آموزشی و پرورش
۵-تولید نرم افزارهای آزمون گیر
۶- تولید نرم افزارهای بانک اطلاعاتی
روند کار تولید محتوا الکترونیکی   ۱. مشخص کردن هدف آموزشی: یعنی مشخص کنیم پس از ساخت این نرم افزار، دانش آموزان چه مطلب درسی را فرامی گیرند؟ یا چه مطلبی را تعمیق می دهند؟ ۲. روش رسیدن به هدف است: یعنی دانش آموزان باید چه مسیری به چه شکلی طی کنند که به هدف مورد نظر برسند ۳. جمع آوری مواد لازم: جمع آوری عکس، فیلم، فایل های فلش و… که البته در مواقعی ضروری است تغییراتی در این مواد با استفاده از نرم افزار فتوشاپ یا نرم افزار های ویرایش فیلم صورت دهیم.( این مرحله در هنگام تدریس به طور کامل توضیح خواهد داد شد.) ۴. کنار هم قرار دادن این مواد به نحوی جذاب و مورد علاقه دانش آموزان برای رسیدن به هدف نهایی.  
  خب تا اینجا تئوری مطالب بود حال نوبت به تشریح مباحث عملی رسیدیم. در ابتدا باید عرض نمایم نرم افزار اتوپلی نرم افزاری پیچیده ای است و در سطح هایی حرفه ای نیازمند برنامه نویسی می باشد. بنابراین ما تنها به ذکر مباحث مقدماتی می پردازیم که با دانستن همین سطح هم می توان کارهای بسیار جذاب و کاربردی را تولید نمود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.