پاورپوینت نحوه توزیع اعتبار غیر متمرکز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت نحوه توزیع اعتبار غیر متمرکز دارای ۲۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت نحوه توزیع اعتبار غیر متمرکز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت نحوه توزیع اعتبار غیر متمرکز :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۹ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

نحوه توزیع
اعتبار غیر متمرکز
(بررسی مدل فعلی و مدل پیشنهادی)
ازجمله اساسی‌ترین کارکردهای مدیریت عالی در هر سازمان، تلاش در جهت تقسیم عادلانه منابع آن سازمان می‌باشد، در یک نگرش کلی، منابع اساسی هر سازمان شامل منابع فیزیکی، منابع انسانی، اطلاعات و منابع مالی است، که تقسیم و تخصیص عادلانه و منطقی این منابع بین واحدها و زیرمجموعه‌های وابسته به یک سازمان عامل مهمی جهت رشد همگون و متناسب آنها در راستای اهداف از پیش تعیین شده می‌باشد.
نقش مدیریت عالی جهاد دانشگاهی در توزیع منابع فیزیکی، انسانی و تا حدودی اطلاعات بدلیل پراکندگی جغرافیایی واحدها و استقلالی که دارند، بسیار ناچیز بوده و نقش مدیریت عمدتاً در تقسیم منابع مالی می تواند تجلی یابد.
تعاریف و اصطلاحات:
– بودجه متمرکز:
بودجه متمرکز قسمتی از بودجه دولتی است که در طی سال در راستای برنامه ‌ ها و سیاستهای حوزه ‌ ها یا معاونت های مختلف، به فعالیتهای واحدها ی سازمانی اختصاص می ‌ یابد.
– بودجه غیر متمرکز:
ب ودجه غیر متمرکز، قسمتی از بودجه دولتی است که عمدتاً جهت پرداخت هزینه ‌ های پرسنلی ، ستادی و حفظ و نگهداری تجهیزات و ساختمانها به واحدها ی تابعه اختصاص می ‌ یابد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.