پاورپوینت جغرافیای سال دوم راهنمـــایی با موضوع جغرافیای امریکا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت جغرافیای سال دوم راهنمـــایی با موضوع جغرافیای امریکا دارای ۲۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت جغرافیای سال دوم راهنمـــایی با موضوع جغرافیای امریکا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت جغرافیای سال دوم راهنمـــایی با موضوع جغرافیای امریکا :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۳ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..pptx) :

جغرافیای سال دوم راهنمـــایی
بخش آمریکا
پاورپوینت جغرافیای سال دوم راهنمـــایی با موضوع جغرافیای امریکا
فهرست مطالب
پاورپوینت جغرافیای سال دوم راهنمـــایی با موضوع جغرافیای امریکا
فهرست مطالب
درس هفدهم
درس هجدهم
درس نوزدهم
درس بیستم
عکس درس ها
آزمون درس ها
درباره ی ما
پاورپوینت جغرافیای سال دوم راهنمـــایی با موضوع جغرافیای امریکا
فهرست مطالب
درس هفدهم
بعدی
قبلی
سه قاره ی آسیا، آفریقا و اروپا از گذشته های دور محل زندگی انسان ها بوده است؛ از این رو، به آن ها بّر قدیم می گویند اما به قاره ی آمریکا بّر جدید می گویند. چون خیلی دیرتر از سایر قاره ها کشف و شناخته شد.
موقعیت :
قاره ی آمریکا بین کدام اقیانوس ها قرار گرفته است؟ به نقشه ی صفحه روبه رو نگاه کنید. قاره ی آمریکا که از قطب شمال تا نزدیکی قطب جنوب کشیده شده است. به دو تکه ی تقریباً مساوی تقسیم شده است : آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی این دو قسمت خود به وسیله ی خشکی باریکی که آمریکای مرکزی نامیده می شود به یک دیگر متصل اند. تا قبل از حفر کانال پاناما، کشتی ها برای عبور از اقیانوس اطلس به اقیانوس آرام، مجبور بودند آمریکای جنوبی را دور بزنند ولی بعدها با حفر این کانال دو اقیانوس به هم مرتبط شدند.
پاورپوینت جغرافیای سال دوم راهنمـــایی با موضوع جغرافیای امریکا
فهرست مطالب
ناهمواری ها:
چین خوردگی های جوان و مرتفع : در نقشه ی صفحه مقابل دقت کنید. رشته کوه های جوان و مرتفع آمریکا در امتداد کناره های کدام اقیانوس ها کشیده شده است؟ رشته کوه های راکی (روشوز) در آمریکای شمالی و رشته کوه های آند در آمریکای جنوبی، چین خوردگی های جوان آمریکا هستند. در این مناطق ناآرام بودن پوسته ی زمین،آتش فشان ها و زمین لرزه های فراوانی رخ می دهد. آمریکای مرکزی و جزایر دریای آنتیل نیز سرزمین آتش فشان ها و زمین لرزه هاست. کوه های کم ارتفاع قدیمی : در شرق آمریکای شمالی، توده های کوهستانی قدیمی آپالاش و در شرق آمریکای جنوبی، توده ی فرسوده ی برزیل قرار دارد. جلگه ها: کدام رودها در آمریکای شمالی و جنوبی جلگه هایی را پدید آورده اند؟ از به جای ماندن آبرفت های رودپرآب می سی سی پی در آمریکای شمالی، جلگه ی می سی سی پی به وجود آمده است و در آمریکای جنوبی نیز جلگه ی آمازون و جلگه ی پارانا از آبرفت این دو رود تشکیل شده اند. رود آمازون پرآب ترین رودخانه ی جهان است.
بعدی
قبلی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.