پاورپوینت تراکنشها در SQL Server


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تراکنشها در SQL Server دارای ۲۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تراکنشها در SQL Server،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تراکنشها در SQL Server :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۰ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بسم لله الرحمن الرحیم
تراکنشها در SQL Server
Transactions
تراکنشها در SQL Server
به مجموعه ای از دستورات که می بایست یا همگی با هم با موفقیت اجرا شوند و یا هیچکدام اجرا نشوند ، تراکنش گفته می شود . تراکنش ها باعث حفظ جامعیت داده های ذخیره شده در بانک اطلاعاتی می شوند .
مزایای اصلی استفاده از تراکنشها در بانک های اطلاعاتی که مختصراً ACID نامیده می شوند ، به شرح زیر هستند :
Atomicity (تجزیه ناپذیری) : تعریف دستورات در قالب یک فعالیت عملیاتی را به صورتیکه یا کلیه عملیات با هم اجرا شوند ویا هیچکدام اجرا نشوند را Atomicity می نامند .
Consistency (پایداری) : یک تراکنش ، پس از خاتمه ، می بایست داده ها را در یک وضعیت پایدار قرار دهد ، به عنوان مثال در یک بانک اطلاعاتی رابطه ای ، پس از خاتمه یک تراکنش ، کلیه قوانین جامعیت داده ها ، بایستی به داده های تغییر یافته توسط تراکنش اعمال گردد و همجنین ساختارهای داخلی داده های ذخیره شده مانند Index ها بایستی پس از اعمال تغییرات بازسازی و به وضعیت پایدار برسند .
Isolation (جدا سازی) : در هنگام کار با تراکنش ها ، یکی از مهمترین موارد ، امکان دسترسی همزمان یک یا چند کاربر به یک منبع داده مشترک است . تغییرات در یک تراکنش همزمان می بایست از تغییرات در تراکنش همزمان دیگر ، جدا باشد .
Transactions
تراکنشها در SQL Server
Durability (مقاومت یا دوام ) : یک تراکنش پس از خاتمه می بایست دارای تاثیرات دائمی و ماندگار باشد . این بدان معنی است که عدم سازگاری ناشی از خرابی سیستم مانند قطع Power یا قطع شبکه و … توسط تراکنش قابل کنترل و تصمیم گیری باشد .
در SQL Server سه دسته امکانات برای رسیدن به اهداف فوق وجود دارد :
امکانات قفل گذاری (Locking) که محیط را برای رسیدن به Isolation مناسب ، مهیا می سازد .
امکانات واقعه نگاری (logging) که در صورت هر نوع خرابی ناشی از سیستم عامل ، شبکه ، سخت افزار ، برق ، یا حتی نسخه بانک اطلاعاتی ، با شروع مجدد ، وضعیت داده ها را به حالت قبل از شروع تراکنش باز می گرداند و در جهت رسیدن به Durability بکار گرفته می شود .
امکانات مدیریت تراکنشها (Transaction Management) که اصولاً جهت پیش برد اهداف Atomicity و Consistency بکار گرفته می شود . در واقع پس از آغاز ، یک تراکنش ، بایستی بطور موفقیت آمیزی خاتمه یاید ، یا اینکه نسخه جاری مدیریت بانک اطلاعاتی ، همه داده های تغییر یافته در طول تراکنش را به وضعیت قبل از شروع تراکنش باز گرداند .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.