پاورپوینت ارزیابی نقادانه تشخیص


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت ارزیابی نقادانه تشخیص دارای ۲۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت ارزیابی نقادانه تشخیص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت ارزیابی نقادانه تشخیص :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۵ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بنام خدا
ارزیابی نقادانه تشخیص
خانمی ۴۵ ساله به مطب شما مراجعه می کند . او از سردردی که به تازگی برایش پیش آمده شکایت دارد و ذکر می کند که سر دردش در نواحی گیجگاهی شدیدتر است ولی تاکنون اختلال بینایی نداشته است .در معاینه فیزیکی متوجه تندرنس شریان تمپورال می شوید که در سمت راست تا حدود بیشتر است . بیمار اظهار می کند که پیش از این به دو متخصص دیگری نیز مراجعه کرده و هر دوی آنها پیشنهاد بیوپسی از شریان تمپورال را برای وی مطرح کرده اند . بیمار که در یکی از از کتابخانه های محلی مشغول به کار است ، درباره بیوپسی از شریان تمپورال در اینترنت جستجو کرده است و حاضر به پذیرش عوارض احتمالی از جمله نکروز پوست ، ریزش ابرو و فلج قسمتی از صورت بخاطر صدمه به عصب فاشیال نیست .
بخاطر می آورید که ماه قبل در یکی از کنفرانسها مطلبی راجع به تشخیص آرتریت تمپورال بوسیله اولتراسونوگرافی داپلکس شنیده اید ولی از کافی بودن دقت تشخصی آن برای آرتریت تمپورال مطمئن نیستید .
شروع به جستجو می کنید :
در یک خانم ۴۵ ساله که با سردرد و تندرنس شریان تمپورال مراجعه کرده است دقت تشخیصی اولتراسونوگرافی داپلکس برای تشخیص آرتریت تمپورال در مقایسه با نمونه برداری از شریان چه میزان است ؟
پس از جستجو در پایگاه داده ای ” پاب مد ” به مقاله ای از نشریه پزشکی نیوانگلند بر می خورید که به نظر کاملا” به این سوال بالینی مرتبط است :
عنوان مطالعه ” اولتراسونوگرافی داپلکس رنگی در تشخیص آرتریت تمپورال ”
اکنون نوبت ارزیابی نقادانه مقاله با توجه به چک لیست زیر می باشد .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.