پاورپوینت مانیتورهای CRT


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مانیتورهای CRT دارای ۲۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت مانیتورهای CRT،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت مانیتورهای CRT :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۸ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

مانیتورهای CRT
مقدمه ای بر نمایشگرها
صفحات نمایشگر که ” مانیتور ” نیز نامیده می شوند ، متداولترین دستگاه خروجی در کامپیوترهای شخصی محسوب می گردند. اغلب صفحات نمایشگر از CRT(Cathod ray tube) استفاده
می نمایند . کامپیوترهای Laptops و سایر دستگاه های محاسباتی قابل حمل ، از LCD یا
Liquid Crystal display و یا LED (Light-emiting diode)   استفاده می نمایند. استفاده از مانیتورهای LCD با توجه به مزایای عمده آنان نظیر : مصرف انرژی پایین بتدریج جایگزین مانیتورهای CRT می گردند. زمانیکه قصد تهیه یک مانیتور را داشته باشیم ، پارامترهای متفاوتی را می بایست بررسی نمود : 
تکنولوژی  نمایش  ( CRT   و یا LCD و یا  … )
تکنولوژی کابل ( VGA و DVI دو مدل رایج می باشند )
محدوده قابل مشاهده ( معمولا” قطر صفحه نمایشگر است )
حداکثر میزان وضوح تصویر (Resolution)
Dot P inch
Refresh rate
Color depth
میزان برق مصرفی
از سال ۱۹۷۰ که اولین نمایشگر ها ( مانیتور های  مبتنی بر متن ) برای کامپیوتر های شخصی عرضه گردیند، تاکنون مدل های متفاوتی مطرح و عرضه شده است :
شرکت IBM در سال ۱۹۸۱ مانتیورهای   CGA (Color Graphic Adapte) را معرفی کرد. مانتیورهای فوق قادر به نمایش چهار رنگ با وضوح تصویر ۳۲۰ پیکسل افقی و ۲۰۰ پیکسل عمودی می باشند.
شرکت IBM در سال ۱۹۸۴ مانیتورهای EGA (Enhanced Graphic Adapter) را معرفی کرد. مانیتورهای فوق قادر به نمایش شانزده رنگ و وضوح تصویر ۳۵۰ * ۶۴۰ بودند.
شرکت IBM در سال ۱۹۸۷ سیستم VGA (Video Graphic Array) را معرفی کرد. مانیتورهای فوق قادر به نمایش ۲۵۶ رنگ و وضوح تصویر ۶۰۰ * ۸۰۰ بودند.
شرکت IBM در سال ۱۹۹۰ سیستم XGA (Extended Graphics Array) را معرفی کرد. سیستم فوق با وضوح تصویر ۶۰۰*۸۰۰ قادر ب ود وضوح تصویر ۷۶۸ * ۱۰۲۴ را به همراه ۶۵۵۳۶ رنگ به نمایش گذارد .
اغلب صفحات نمایشگر که امروزه در سطح جهان عرضه می گردند ، استاندارد UXGA
(Ultra Extended Graphics Array) را حمایت می نمایند. UXGA قادر به ارائه
۸ / ۱۶ میلیون رنگ با وضوح تصویر ۱۲۰۰ * ۱۶۰۰ پیکسل است . یک آداپتور UXGA اطلاعات دیجیتالی ارسال شده توسط یک برنامه را اخذ و پس از ذخیره سازی آنها در حافظه ویدئوئی مربوطه ، با استفاده از یک تبدیل کننده ” دیجیتال به آنالوگ ” آنها را به منظور نمایش تبدیل به سیگنال های آنالوگ خواهد نمود. پس از ایجاد سیگنال های آنالوگ ، اطلاعات مربوطه از طریق یک کابل VGA برای مانیتور ارسال خواهند شد.
تکنولوژی نمایش
همانگونه که در شکل فوق مشاهده می نمائید ، یک کانکتور VGA از سه خط مجزا برای سیگنال های قرمز ، سبز و آبی واز دو خط دیگر برای ارسال سیگنال های افقی و عمودی استفاده می نماید. در تلویزیون تمام سیگنال های فوق در یک سیگنال مرکب ویدئویی قرار می گیرند. تفکیک سیگنال های فوق ، یکی از دلایل بالا بودن تعداد پیکسل های یک مانیتور نسبت به تلویزیون است . با توجه به اینکه آداپتورهای VGA قابلیت استفاده کامل از مانیتورهای دیجیتال را ندارند ، اخیرا” یک استاندارد جدید با نام DVI)Digital Video Interface ) ارائه شده است . در تکنولوژی VGA   می بایست سیگنال های دیجیتال در ابتدا تبدیل به آنالوگ شده و در ادامه سیگنال های فوق برای مانیتور ارسال گردند .در تکنولوژی DVI ضرورتی به انجام این کار نبوده وسیگنال های دیجیتال مستقیما” برای مانیتور ارسال خواهند شد. در صورتیکه از مانتیتورهای DVI استفاده می گردد ، می بایست حتما” از کارت گرافیکی استفاده نمود که تکنولوژی فوق را حمایت نماید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.