تحقیق آماده خاستگاه و ساختار سازمان ملل متحد – ۲۰ برگ وورد قابل ویرایش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق آماده خاستگاه و ساختار سازمان ملل متحد – ۲۰ برگ وورد قابل ویرایش دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق آماده خاستگاه و ساختار سازمان ملل متحد – ۲۰ برگ وورد قابل ویرایش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق آماده خاستگاه و ساختار سازمان ملل متحد – ۲۰ برگ وورد قابل ویرایش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق آماده خاستگاه و ساختار سازمان ملل متحد – ۲۰ برگ وورد قابل ویرایش :

تحقیق آماده خاستگاه و ساختار سازمان ملل متحد – ۲۰ برگ وورد قابل ویرایشسازمان ملل متحد: خواستگاه، ساختار
عنوان «ملل متحد» توسط پرزیدنت فرانکلین د. روز ولت ابداع شد و برای نخستین بار در اول ژانویه ۱۹۴۲، در جریان جنگ جهانی دوم، هنگامی که نمایندگان ۲۶ ملت تعهد دولت‌های خود را به ادامه مبارزه مشترک در مقابل نیروهای محور اعلام می‌داشتند، در «اعلامیه ملل متحد» ذکر گردید.
منشور ملل متحد توسط نمایندگان ۵۰ دولت جهان که طی روزهای پایانی جنگ جهانی دوم، از ۲۵ آوریل تا ۲۶ ژوئن ۱۹۴۵ در کنفرانس ملل متحد پیرامون سازمان بین المللی در سانفراسیسکو گرد آمده بودند، به نگارش درآمد. پیش نویس این کشور بر اساس پیشنهادهایی تنظیم یافت که در جریان برگزاری جلسه‌ای طی ماه‌های اوت و اکتبر ۱۹۴۴ در دامبارتورن اوکزاستیت در واشینگتن، توسط نمایندگان اتحاد شوروی، ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، چین و فرانسه تهیه شده بود. نمایندگان ۵۰ دولت شرکت کننده در کنفرانس روز ۲۶ ژوئن ۱۹۴۵ منشور را امضا کردند. لهستان، که امکان شرکت در جلسه مذکور را نیافته بود، بعدا این منشور را امضا کرد و در زمره ۵۱ عضو بنیانگذار سازمان ملل متحد جای گرفت.
سازمان ملل متحد در تاریخ ۲۴ اکتبر ۱۴۵، هنگامی که اتحاد جماهیر شوروی، ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، چین، فرانسه و اکثریتی از امضا کنندگان دیگر منشور ملل متحد را مورد تصویب قرار دادند، رسما موجودیت پیدا کرد. همه ساله، روز ۲۴ اکتبر به عنوان روز سازمان ملل متحد جشن گرفته می‌شود.

تحقیق آماده خاستگاه و ساختار سازمان ملل متحد – ۲۰ برگ وورد قابل ویرایش

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.