تحقیق آماده کلیات بیمه های آتش سوزی – ۲۶ برگ وورد قابل ویرایش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق آماده کلیات بیمه های آتش سوزی – ۲۶ برگ وورد قابل ویرایش دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق آماده کلیات بیمه های آتش سوزی – ۲۶ برگ وورد قابل ویرایش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق آماده کلیات بیمه های آتش سوزی – ۲۶ برگ وورد قابل ویرایش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق آماده کلیات بیمه های آتش سوزی – ۲۶ برگ وورد قابل ویرایش :

تحقیق آماده کلیات بیمه های آتش سوزی – ۲۶ برگ وورد قابل ویرایش
تاریخچه بیمه آتش سوزی
قدیمترین رشته بیمه، بیمه باربری است درحالی که بیمه آتش سوزی، به تدریج از سده هفدهم تا نوزدهم شناخته شده است. آتش سوزی بزرگ لندن درسال ۱۶۶۶ زمانی به وقوع پیوست که وسایل اطفای حریق هنوز درمراحل ابتدایی بود و هیچ گونه پوشش بیمه آتش سوزی درجامعه به چشم نمی خورد. نخستین اداره آتش سوزی در انگلستان درسال ۱۶۸۰ تاسیسی شدو متعاقب آن شرکت هند این هند درسال ۱۶۹۶ و اداره آتش سوزی سان درسال ۱۷۱۰ پدید آمد. سرانجام آتش سوزی بزرگ لندن باعث ایجاد شرکت بیمه هامبرگر جنرال شد که این شرکت و شرکت سان، دو شرکت بیمه ای هستند که هنوز وجوددارند و فعالیت می‌کنند در نتیجه وقوع انقلاب صنعتی درسده هیجدهم که به پیدایش کارخانه ها، انبارها، کشتیها، ماشین آلات و غیره انجامید، شرکتهای بیمه آتش سوزی متعددی ازجمله لویدزلندن تاسیس شدند.
آتش سوزی بزرگ لندن
درساعت ۲ بامداد یکشنبه اول سپتامبر ۱۶۶۶ میلادی، درمعبر باریکی کنار رودخانه تامیز حریقی رخ داد وقیر و کنف و زغال سنگ انباشته درمحل، آتش را گسترش داد. سهل انگاری درمهار آتش و خاموش نکردن بهنگام آن، سبب شد که آتش لحظه به لحظه و با سرعت دامنه پیدا کند و هرچه را درمسیرش قراردارد بسوزاند و با خاکستر یکسان کند. هنگامی که آتش به پل بزرگ لندن (تنها محل عبور مردم) رسید بندهای پل از هم گسست و الوارهای نیم سوخته و مشتعل بناها به داخل رودخانه و روی پمپهای دستی که تنها وسیله برای خاموش کردن آتش محسوب می شد ریخته شد و آنها را بی استفاده ساخت. بدین قرار، مردم ناگریز شدند که با سطلهای پر از آب که دست به دست می دادند به خاموش کردن آتش مبادرت ورزند رفته به رفته که آتش گسترش می یافت، اضطراب مردم هم بالا می گرفت زیرا شعله های آتش، به امواج وسیعی، ساختمانها راگروه به گروه دربر میگرفت و باد شدیدی خاوری نیز باعث شد که قطعات مشتعل به مسافتهای دور پرتاب و هرلحظه بردامنه حریق افزوده شود: آتش همچنان پیش می تاخت و مردم وحشت زده را پس می راند. جمعیت، مبهوت و متوحش، هرچه ازاثاث خانه که به دستشان می رسید و حمل کردنی بود، برمی داشتند و به کوچه ها و خیابانها و درنهایت به صحرا گریختند.
سرانجام، پس از سه شبانه روز، بارانهای سیل آسای فصلی به داد مردم رسیدند؛ ۴۳۶۰ جریب زمین سوخته و ۴۰۰ کوچه و خیابان لندن فروریخته بود؛ ۱۳۲۰۰ ساختمان؛ ۹۲ کلیسا، ۵۲ انبار بزرگ کالا و تعداد زیادی بیمارستان، کتابخانه ، بناهای دولتی و چندین دروازه و پل با خاک یکسان شده بودند، خسارت وارده به پول آن زمان، از ۱۱ میلیون لیره انگلیسی تجاوز کرده بود که به پول امروزی متجاوز از یک میلیارد لیره می شود.
پس از این بلای عظیم، اولیای امور و صاحبان سرمایه به اندیشه گران متوسل شدند تا چاره جویی کنند بلکه ازنظایر این فاجعه درآینده جلوگیری شود یا دست کم خسارت تلفات به حداقل ممکن برسد، نتیجه بررسی های چندین ساله این شد که چون دانش زمان قادر به پیش بینی ، پیشگیری و مبازره با آتش سوزیهای دامنه دار نیست، چاره منحصر به فرد،«تقسیم خسارتها» بین شمار هرچه بیشتر سازمانهای اقتصادی، صاحبان وارده یکباره یک سازمان اقتصادی یایک فرد را ازمیان نبرد و پس از حریق بتوانند به کسب و کار گذشته ادامه دهند-بدین گونه بود که بیمه آتش سوزی پابه عرصه وجود نهاد.

تحقیق آماده کلیات بیمه های آتش سوزی – ۲۶ برگ وورد قابل ویرایش

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.