پاورپوینت تب خونریزی دهنده کریمه کنگو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تب خونریزی دهنده کریمه کنگو دارای ۳۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تب خونریزی دهنده کریمه کنگو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تب خونریزی دهنده کریمه کنگو :

تب خونریزی دهنده کریمه کنگو
(CCHF)
مقدمه
هرچند سابقه تاریخی وجود موارد مشکوک تب هموراژیک کنگو-کریمه درایران به صدها سال قبل وگزارش موارد محتمل به حدود سه دهه قبل برمی گردد ولی با توجه به اینکه وجود موارد قطعی بیماری درسال های اخیر به اثبات رسیده است لذا جزو بیماری های نوپدید کشور ایران به حساب می آید.
تب هموراژیک کنگو – کریمه (CCHF) یکی از تب های خونریزی دهنده ویروسی است که توسط ویروس های گروه نایرو(Nairovirus group)ایجاد می شود .هرچند بیماری در اصل مربوط به حیوانات می شود، ولی موارد تک گیروهمه گیری های انسانی این بیماری نیز گاهی حادث می گردد . سال ۱۹۹۸ شاهد ۲همه گیری ناگهانی این بیماری بود که اولی در پاکستان ۴ نفر مبتلا شدند و۲نفر جان باختند ودیگری درافغانستان که ۱۹نفر مبتلا شدند و۱۲نفرفوت کردند.همچنین درسال۲۰۰۱،موارد یا طغیان هائی ازآن در کشورهای کوزوو، آلبانی، ایران، پاکستان و آفریقای جنوبی به وقوع پیوست است.بیماری،ا وّل بار درکریمه در سا ل۱۹۴۴ شرح داده شد و به همین دلیل تب هموراژیک کریمه نام گرفت.
در سال ۱۹۶۹ معلوم شد که عامل ایجادکننده تب کریمه مشابه همان بیماری است که در سال ۱۹۵۶درکنگومشاهده شد وبه همین دلیل ترکیبی ازنام این دومحل منجربه اسم فعلی این بیماری ویروسی شد.تب خونریزی دهنده درانسان به صورت یک بیماری شدید با مرگ ومیربالا ظاهرمی شود. خوشبختانه بیماری انسانی خیلی کم دیده می شود،ولی بیماری درحیوا ن شایعتراست. انتشار جغرافیایی ویروس مشابه کنه ناقل آن بسیارگسترده است.درحال حاضر جزوبیماری های بومی بسیاری از کشورهای واقع در قاره آفریقا،اروپا وآسیا به حساب می آید .کارکنان بهداشتی درمناطق بومی بایستی از وجود بیماری آگاه بوده واقدامات کنترلی صحیحی علیه عفونت برای محافظت خود وبیمارانشا ن ازخطر ابتلای به عفونت بیمارستانی به عمل آورند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.