پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک دارای ۲۳۷۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک :

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک
فرمت ورد قابل ویرایش
تعداد صفحات: ۴۴
همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن
منابع کامل

ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

قسمتی از متن:

تعریف بانکداری الکترونیک

براساس گزارش کمیته باسل در سال ۱۹۹۸ بانکداری الکترونیک شامل خدمات مالی با حجم ارزش پایین از طریق کانال های الکترونیکی مختلف قبیل دستگههای خود پرداز الکترونیکی کارت های اعتباری ، تلفن و تلویزیون و…… است ( محمدی ، ۱۳۷۷و ص ۴۵ )

*بانکداری الکترونیک دارای سطوح مختلفی است هرکدام تعریف خاصی ارائه نمود . استفاده از سیستم های نرم افزار و سخت افزار رایانه ای می باشد . هرچه به سطوح بالاتر یعنی بانکداری الکترونیکی کامل ۲ حرکت نماییم عملیات دستی کمتر ، سییستم های رایانه ای متمرکز تر، شبکه قابل دسترسی گسترده تر ، محدودیت زمانی و مکانی کمتر و در نهایت امنیت اطلاعات بانکی بیشتر خواهد بود ( اشمعی و دیگران، ۱۳۷۷ و ص ۲۱)

بانکداری الکترونیک اساسا به فراهم آوردن امکان دسترسی مشتریان به خدمات بانک با استفاده از واسطه ایمن و بدون حضور فیزیکی اطلاق می شود . (کهزادی ۱۳۸۲)

Burr ، بانکداری الکترونیک را به عنوان یک ارتباط الکتریکی بین بانک ومشتری به منظور آماده سازی مدیریت و کنترل مبادلات مالی تعریف می کند در بسیاری از موارد بانکداری الکترونیک را بانکداری مجازی نیز می نامند ، و این بخاطر انجام امور بانکی به صورت مجازی و دور از شعب بانکی است.

به عبارتی بانکداری الکترونیک عبارت است از ارائه خدمات بانکی به کمک ابزار های جدید تکنولوژی مختلف و متفاوت از ابزار های سنتی ، که به شیوه های مختلفی از قبیل دستگاه های خود پرداز، بانکداری تلفنی ، بانکداری خانگی ، بانکداری اینترنتی صورت می پذیرد (۱۹۹۹، Lia&others)

بانکداری الکترونیک شامل کلیه کانالهای الکترونیکی است که مشتریان برای دسترسی به حسابهایشان و انتقال پول ، پرداخت صورت حسابشان از آن استفاده می کنند عبارتند از : اینترنت، موبایل ، تلویزیون دیجیتال. (karjaluoto Heikki,2003 )

تعاریف زیاد دیگری نیز از بانکداری الکترونیک شده است. آنچه در تعاریف و نتیجه گیری بانکداری مشترک است، به صورت زیر خلاصه شده است

: ۱) بهره گیری از فن آوری اطلاعات شامل :

الف) نرم افزار مناسب : نرم افزارهایی که قابلیت پردازش اطلاعات مالی را داشته و از آن برخوردار باشند .

ب) سخت افزار مناسب : سخت افزارهایی دقیق و قدرتمند با قدرت پردازش بالا و سرعت عمل کافی به منظور ارائه خدمات بانکی .

ج) شبکه : بهره گیری از شبکه های محلی ، اینترنت در هر یک از سطوح بانکداری الکترونیک ضروری است . ( جهان بکام ، ۱۳۸۶)

۲ـ یکپارچه سازی کلیه فعالیتها : یک سیستم نرم افزاری یا سخت افزاری بانکی را وقتی می توان سطح یا درجه ای از بانکداری الکترونیک ناحیه شامل فعالیتهای بانکی شامل دریافت و پرداخت وجوه ع خدمات دولتی اعطای تسهیلات و…. باشد .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.