پاورپوینت نیروگاه گازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت نیروگاه گازی دارای ۱۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت نیروگاه گازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت نیروگاه گازی :

دانلود پاورپوینت نیروگاه گازی

تعداد اسلاید : ۱۹

تنوع تولید انرژی الکتریکی در سطوح مختلف از آنجا قابل توجه است که تقریبا تمامی این حالات در ایران قابل اجراست لذا توجه به منابع طبیعی موجود در کشور و بررسی بهترین حالات تولید برق روند رو به رشد تولید و بازدهی نیرو گاه ها را بالا خواهد برد یکی از این روش ها نیروگاه های گازی می باشد …
نیروگاه گازی به نیروگاهی می گویند که برمبنای سیکل گاز( سیکل برایتون) کارمی کند ؛وازسیکل های حرارتی می باشد، یعنی سیال عامل کاریک گاز است. ( عامل انتقال وتبدیل انرژی گازی است ، مثلا هوا ) در نیروگاه های بخار عامل انتقال : بخار مایع می باشد. نیروگاه گازی دارای توربین گازی است ،یعنی باسیکل رایتون کارمی کند.ساختمان آن درمجموع ساده است :
۱- کمپرسور: وظیفه فشردن کردن هوا .
۲- اتاق احتراق : وظیفه سوزاندن سوخت درمحفظه .
۳- توربین : وظیفه گرداندن ژنراتور .
هوای فشرده کمپرسور وارد اتاق احتراق که دارای سوخت گازوئیل است می شود . چون هوای شرده شده گرم است و در اتاق احتراق سوخت آتش گرفته و هوا فشرده و داغ می شود . هوای داغ فشرده کارهمان بخار داغ فشرده توربین های بخار را انجام می دهد . کمپرسور به کار رفته در نیروگاه های گازی شبیه توربین است ، دارای رتوری است که بر روی این رتور پره متحرک است ، هوا به حرکت درآمده و به پره های ساکنی برخوردکرده ، در نتیجه جهت حرکت هوا عوض شده واین هوا باز به پره های متحرک برخورد کرده واین سیکل ادامه دارد و در هرعمل هوا فشرده تر می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.