پاورپوینت مدیریت بحران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مدیریت بحران دارای ۳۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت مدیریت بحران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت مدیریت بحران :

دانلود پاورپوینت مدیریت بحران

تعداد اسلاید : ۳۱

قسمتی از متن اسلاید ها :

مقدمه:

دفاع و داشتن آمادگی در برابر حوادث و بلایا (طبیعی و غیرطبیعی ) از ابتدا جزء لازمه های زندگی بشر بوده که به فراخور دوران تمدن بشری به روش های گوناگون بروز نموده است .

پس از دوران یکجانشینی و ایجاد کلان شهرها روش های مقابله و نحوه مدیریت آنها روش های پیچیده تری را موجب گردیده است .

تعاریف مدیریت بحران:

بحران:

به تغییرات زیاد در مدت کوتاه که جامعه توان تحمل آن را ندارد (بحران) گفته می‌شود. به‌عبارت دیگر به شرایطی اطلاق می‌شود که حادثه‌ای طبیعی یا انسان‌ساخت رخ داده و اثرات آن در جامعه به حدی شدید باشد که لازم است با حسابگری خاص و استثنایی به آن پاسخ داد.

تعریف بحران طبق مصوب هیئت دولت سال ۱۳۸۲ :

حوادثی است که در اثر رخدادها و عملکردهای طبیعی و انسانی به طور ناگهانی به وجود می‌آید، مشقت و سختی را به یک مجموعه یا جامعه انسانی تحمیل می‌کند و بر طرف کردن آن نیاز به اقدامات اضطراری، فوری و فوق‌العاده دارد.

((مدیریت بحران)) مجموعه‌ای متشکل از اختیارات قانونی، تشکیلات سازمانی، تجهیزات و امکانات، سیستم‌ها و روش‌ها، طرح‌های مطالعاتی، برنامه‌های عملیاتی و نظام‌های ارتباطی و اطلاعاتی است که به‌منظور کسب حداکثر آمادگی برای مواجهه با شرایط بحرانی، طراحی و سازماندهی می‌شود.

تعریف مدیریت بحران در طرح امداد و نجات:

فرآیند عملکرد و برنامه‌ریزی مقامات دولتی و دستگاه‌های اجرایی دولتی و عمومی است که با مشاهده، و تجزیه و تحلیل بحران‌ها، به صورت یکپارچه، جامع و هماهنگ با استفاده از ابزارهای موجود تلاش می‌کنند از بحران پیشگیری نمایند یا در صورت بروز آنها در جهت کاهش آثار، آمادگی لازم، امداد‌رسانی سریع و بهبود اوضاع تا رسیدن به وضعیت عادی تلاش نمایند.

مدیریت جامع بحران عبارت است از اقدامات سیستمیک و هدفمند که برای:

اداره انواع مختلف تهدیدات (طبیعی، تکنولوژیک، جنگی و تروریستی)، و با درنظر گرفتن همه ابعاد تهدیدات (فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی) در همه فازهای یک بحران(پیشگیری، کاهش مخاطرات، آمادگی، مقابله، بازتوانی، بازسازی) با توجه جدی به چرخه حیاتی حاکمیت (فلسفه و ایدئولوژی حاکم، دکترین و اصول، سیاست‌ها، آمایش سرزمین، راهبردها، پروژه‌ها) و با هماهنگی کامل همه سازمان‌ها دخیل انجام می‌شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.