بررسی رابطه عوامل فنی مؤثر بر طراحی وبسایت و خریدهای اینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه عوامل فنی مؤثر بر طراحی وبسایت و خریدهای اینترنتی دارای ۶۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه عوامل فنی مؤثر بر طراحی وبسایت و خریدهای اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه عوامل فنی مؤثر بر طراحی وبسایت و خریدهای اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه عوامل فنی مؤثر بر طراحی وبسایت و خریدهای اینترنتی :

پایان نامه بررسی رابطه عوامل فنی مؤثر بر طراحی وبسایت و خریدهای اینترنتی

تعداد صفحات : ۶۰ با فرمت ورد و قابل ویرایش

«بررسی رابطه عوامل فنی مؤثر بر طراحی وبسایت و خریدهای اینترنتی
فهرست مطالب»
عنوان صفحه
فصل اول کلیات تحقیق
تقدیم به … أ
تشکر و قدردانی ب
چکیده ت
مقدمه ۱
۱- ۱بیان مسئله ۲
۱- ۲ضرورت و اهمیت پژوهش ۳
۱- ۳ بیان فرضیات ۴
۱- ۴ اهداف تحقیق ۶
۱- ۵ سؤالات تحقیق ۶
۱- ۶ قلمرو پژوهش ۶
۱ -۷ تعریف عملیاتی واژگان ۷
فصل دوم: مبانی نظری تحقیق
مقدمه ۹
۲-۱ اینترنت ۹
۲-۲ خرید ۱۱
۲-۳ کالا ۱۱
۲-۴ وبسایت ۱۲
۲-۵ خرید اینترنتی ۱۳
۲-۶ تئوری و مفهوم رنگ ها وکاربردآن درطراحی سایت ۱۳
۲-۷ صفحه آرایی وهدف از انجام آن ۱۵
۲-۸ تعریف تصویرسازی ۱۵
۲-۸-۱ اهداف تصویرسازی ۱۵
۲-۸-۲طبقه بندی انواع تصویرسازی ۱۶
۲-۹ویژگی های وبسایت ها ۱۷
۲-۱۰ رضایت ۱۷
۲-۱۱ اعتماد ۲۰
۲-۱۲ وفاداری ۲۲
۲-۱۳ مزایای خرید اینترنتی برای مشتریان و شرکت ها ۲۵
۲-۱۳-۱ مزایای خرید اینترنتی برای مشتریان ۲۵
۲-۱۳-۲ مزایای خرید اینترنتی برای شرکت ها ۲۶
۲-۱۴ بیشینه تحقیق ۲۸
۲-۱۴-۱ پژوهش های داخلی ۲۹
۲-۱۴-۲ پژوهش های خارجی ۳۱
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه ۳۳
۳- ۱روش تحقیق ۳۳
۳-۲ جامعه آماری ۳۳
۳-۳ روش نمونه گیری ۳۴
۳-۴ ابزار جمع آوری اطلاعات ۳۴
۳-۵پایایی وروایی ابزار سنجش ۳۶
۳-۶ روش تجزیه وتحلیل اطلاعات آماری ۳۶
فصل چهارم: تجزیه وتحلیل آماری داده ها
مقدمه ۳۷
۴-۱ آمار توصیفی سؤالات دموگرافیک ۳۷
۴-۲ آمار استنباطی سؤالات پرسشنامه ۴۱
۴-۳ اولویت بندی متغیرها ۴۵
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه ۴۶
۵-۱ نتیجه گیری ۴۶
۵-۲پیشنهادات ۴۷
الف- پیشنهادات کاربردی ۴۷
ب- پیشنهادات پژوهشی ۴۹
منابع فارسی ۵۰
منابع اینترنتی ۵۰
منابع بیشینه تحقیق ۵۲
پیوست ها ۵۳
الف) پرسشنامه ۵۴
جدول مورگان ۵۶

«بررسی رابطه عوامل فنی مؤثر بر طراحی وبسایت و خریدهای اینترنتی
فهرست جداول»
صفحه عنوان
۲۱ جدول۱- ۲: تعاریف متخصصین علوم تجاری از اعتماد
۳۵ جدول شماره ۱-۳: پرسشنامه تحقیق
۳۸ جدول شماره ۱-۴: توزیع فراوانی ودرصد پاسخ های نمونه آماری به سؤال جنسیت
۳۹ جدول شماره ۲-۴: توزیع فراوانی ودرصد پاسخ های نمونه آماری به سؤال سن
۴۰ جدول شماره ۳-۴: توزیع فراوانی ودرصد پاسخ های نمونه آماری به سؤال سطح تحصیلات
۴۱ جدول شماره ۴-۴: توزیع فراوانی ودرصد پاسخ های نمونه آماری به سؤال شغل
۴۲ جدول شماره۵-۴: نتایج آزمون همبستگی بین متغییرهای امنیت وب سایت و نگرش و اعتماد خریداران
۴۳ جدول شماره۶-۴: نتایج آزمون همبستگی بین متغییرهای تکمیل سفارش بر نگرش و رضایت خریداران
۴۳ جدول شماره۷-۴: نتایج آزمون همبستگی بین متغییرهای صفحه آرایی و ترکیب تصاویر بر نگرش واعتماد خریداران
۴۴ جدول شماره۸-۴: نتایج آزمون همبستگی بین رنگ و تصویر زمینه ی وب سایت بر نگرش و وفاداری خریداران
۴۵ جدول۹-۴: رتبه بندی عوامل مؤثر براساس ضریب همبستگی پیرسون

«بررسی رابطه عوامل فنی مؤثر بر طراحی وبسایت و خریدهای اینترنتی
فهرست نمودارها»
عنوان صفحه
نمودار شماره ۱-۴: توزیع فراوانی پاسخ های نمونه آماری به سؤال جنسیت ۳۸
نمودار شماره ۲-۴ : توزیع فراوانی پاسخ های نمونه آماری به سؤال سن ۳۹
نمودار شماره ۳-۴ : توزیع فراوانی پاسخ های نمونه آماری به سؤال سطح تحصیلات ۴۰
نمودار شماره ۴-۴ : توزیع فراوانی پاسخ های نمونه آماری به سؤال شغل ۴۱

مقدمه:
خرید اینترنتی مبتنی بر اینترنت است،این امکان را به مشتریان می دهد تا برای جستجوی اطلاعات و خرید کالا و خدمات از طریق ارتباط مستقیم با فروشگاههای اینترنتی اقدام کنند. باید خاطرنشان کرد که خرید به صورت اینترنتی براساس تجربه واقعی از خرید کالا نیست،بلکه براساس ظواهری مانند تصویر، شکل، اطلاعات کیفی و تبلیغات از کالا استوار است. از سوی دیگر خرید از طریق فروشگاههای اینترنتی همانند خرید از طریق کاتالوگ است زیرا در هر دو تحویل کالا از طریق پست است و مصرف کننده نمی تواند کالا را قبل از خرید لمس و یا احساس کند. پس قبول خرید اینترنتی و انجام آن تا حد زیادی به ارتباطات مصرف کننده و چگونگی تعامل افراد با کامپیوتر بستگی دارد.بعلاوه، ویژگیهایی نظیر ارائه اطلاعات، راهنمایی و هدایت و انجام سفارشها در یک وسیله خرید دو سویه و تعاملی به عنوان عامل مهمی در ایجاد اعتماد به تجارت الکترونیک نسبت به فروش سنتی در نظر گرفته شده است (سعید نیا و بنی اسدی،۲۰۰۷).
با توجه به مطالب گفته شده هدف اصلی در این فصل بیان کلیات در رابطه با بررسی خرید اینترنتی در سطح شهرستان بهشهر است،که در این راستا چهار چوب ساختار فصل اول مشتمل بر بیان مسئله تحقیق، ضرورت و اهمیت تحقیق، بیان فرضیات تحقیق، اهداف تحقیق و تعاریف عملیات واژگان تحقیق می باشد.

۱-۱بیان مسئله:
تجارت الکترونیک چیست؟
چشم اندازی به تجارت الکترونیک
رسالت تجارت الکترونیک چیست؟
اهداف تجارت الکترونیک چگونه است؟
استراتژی تجارت الکترونیک چیست؟
دسترسی به تجارت الکترونیک چگونه است؟
آینده تجارت الکترونیک چیست؟
خرید اینترنتی چیست؟
چگونه می توان مشتریان را به خرید اینترنتی تشویق کرد؟
مزایای خرید اینترنتی چیست؟
معایب خرید اینترنتی چیست؟

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.