پرسشنامه بازارگرایی جاورسکی و کهلی
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
پرسشنامه بازارگرایی جاورسکی و کهلی دارای ۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف پرسشنامه بازارگرایی جاورسکی و کهلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پرسشنامه بازارگرایی جاورسکی و کهلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پرسشنامه بازارگرایی جاورسکی و کهلی :
پرسشنامه بازارگرایی جاورسکی و کهلی
پرسشنامه بازارگرایی جاورسکی و کهلی (۱۹۹۰) یا مقیاس موسوم به MARKOR دارای ۱۹ سوال ۵ گزینه ای است واز جمله پرسشنامه های مهم و ارزشمند این حوزه تحقیقاتی مدیریت است. پرسشنامه مزبور بازار گرایی را از حیث رفتاری را مورد سنجش قرار می دهد.از نظر کهلی و جاورسکی (۱۹۹۰)، بازارگرایی توانایی سازمان در ایجاد، پخش و استفاده از اطلاعات در مورد مشتریان و رقباست.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.