پاورپوینت تعیین بافت خاک بوسیله حسگرهای الکترودی و الکترومغناطیسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تعیین بافت خاک بوسیله حسگرهای الکترودی و الکترومغناطیسی دارای ۱۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تعیین بافت خاک بوسیله حسگرهای الکترودی و الکترومغناطیسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تعیین بافت خاک بوسیله حسگرهای الکترودی و الکترومغناطیسی :

پاورپوینت تعیین بافت خاک بوسیله حسگرهای الکترودی و الکترومغناطیسی

تعداد اسلاید : ۱۷ و قابل ویرایش

قسمتی از اسلاید ها :

به منظور مدیریت مؤثر خاک به اطلاعات پایه درباره تغییرات مکانی خصوصیات خاک بویژه بافت خاک مزرعه نیاز است که بسیاری از ویژگیهای فیزیکی- شیمیایی خاک را تحت تاثیر قرار میدهد.

در طی ۳۰ سال گذشته روشهای متفاوتی برای تعیین تغییرات بافت خاک بکار گرفته شده اند.

یکی از این روشها نمونه گیری از خاک است که روشی وقت گیر و پرهزینه بوده و با توجه به تعداد نمونه های خاک برداشته شده در واحد سطح از دقت به نسبت پایینی برخوردار است.
روش دیگر روش سنجش از دور است که با مشکلاتی همانند عدم امکان اندازه گیری در زمان ابری بودن هوا، تاثیرگذاری متفاوت پوششهای مختلف سطح زمین، توزیع غیر یکنواخت رطوبت در خاک، تاثیر توپوگرافی متفاوت بر اندازه گیری، هزینه بالا و پیچیدگی پردازش داده ها

روش سوم روش اندازه گیری هدایت الکتریکی خاک (ای‏سی) با استفاده از روش های ارزان، سریع و غیر مخرب بکارگیری الکترودها یا الکترومغناطیس است.

ای سی خاک تابعی از بافت خاک (بطور مشخص میزان رس خاک)، مقدار رطوبت و شوری خاک است و در صورتی که سهم دیگر فاکتورها در اثرگذاری روی ای سی شناسایی شده باشند این پارامتر می‏تواند به‏منظور اندازه‏گیری غیر مستقیم یکی از این فاکتورها مورد استفاده قرار گیرد.
همراه است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.