طرح توجیهی تولید سرکه و علوفه دامی از ملاس چغندر قند در ۵۳ صفحه – فایل WORD


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طرح توجیهی تولید سرکه و علوفه دامی از ملاس چغندر قند در ۵۳ صفحه – فایل WORD دارای ۵۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طرح توجیهی تولید سرکه و علوفه دامی از ملاس چغندر قند در ۵۳ صفحه – فایل WORD  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طرح توجیهی تولید سرکه و علوفه دامی از ملاس چغندر قند در ۵۳ صفحه – فایل WORD،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طرح توجیهی تولید سرکه و علوفه دامی از ملاس چغندر قند در ۵۳ صفحه – فایل WORD :

عنوان نمونه طرح توجیهی (پروژه کارآفرینی): طرح کسب و کار احداث واحد تولید سرکه و علوفه دامی از ملاس چغندر قند

توضیحات:
از سرکه در تهیه بسیاری از غذاها به یک ترشی متداول بکار می رود. همچنین در تهیه سس سالاد نیز استفاده می شود. برای درست کردن برخی شربت ها نظیر سکنجبین نیز کاربرد دارد. علاوه بر مصارف خانگی که در بالا ذکر شد سرکه در تهیه بسیاری از مواد غذایی از جمله کنسروها و ترشی سازی نیز در صنعت کاربرد دارد.
سرکه، نوعی ماده پاک کننده خنثی و ارزان قیمت است که به محیط زیست هم هیچ آسیبی نمی‌رساند (بر خلاف برخی مواد پاک کننده). معمولاً از سرکه سفید برای پاک کردن استفاده می‌شود. علوفه دامی بدست آمده به این روش نیز بدلیل داشتن مواد قندی و مغذی برای تغذیه دام مناسب است.
هدف از انجام این بررسی، مطالعه و امکان سنجی احداث واحد تولید سرکه و علوفه دامی از ملاس چغندر قند است. در این بررسی بازار فروش، واردات و صادرات، واحد های فعال و در دست احداث، منابع تامین مواد اولیه و کلیه ماشین الات و سایر امکانات مورد نیاز برای احداث واحد به تفصیل شرح داده شده است.

توجه:
این طرح توجیهی (Business Plan) که در قالب فایل WORD عرضه می شود، شامل ۵۳ صفحه توضیح کامل درباره کسب و کار احداث واحد تولید سرکه و علوفه دامی از ملاس چغندر قند، معرفی محصول و روش تولید آن، استانداردهای مربوطه، کالاهای جایگزین، اطلاعات مربوط به صادرات و واردات محصول، کاربردها، بازارهای داخلی و خارجی، عرضه کنندگان، وضعیت تقاضا در بازار، برآورد نیروی انسانی و همچنین جداول متعددی از اعداد و ارقام آماری مورد نیاز برای بررسی توجیه فنی و اقتصادی راه اندازی این کسب و کار جدید می باشد. ضمناً توجه داشته باشید که به دلیل این که این طرح ها صرفاً به منظور آشنایی با روش نوشتن طرح توجیهی (پروژه کارآفرینی) ارائه می شود، ممکن است اعداد و ارقام ذکر شده در طرح، دقیق و بر اساس اطلاعات روز نبوده و نیاز به بررسی و اصلاح داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.