کاربرد مهندسی معکوس نرم افزار در تحلیل ویروسهای کامپیوتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل پی دی اف
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 کاربرد مهندسی معکوس نرم افزار در تحلیل ویروسهای کامپیوتری دارای ۷۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف کاربرد مهندسی معکوس نرم افزار در تحلیل ویروسهای کامپیوتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی کاربرد مهندسی معکوس نرم افزار در تحلیل ویروسهای کامپیوتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاربرد مهندسی معکوس نرم افزار در تحلیل ویروسهای کامپیوتری :

چکیده :

در صنعت نرم افزار ، مهندسی معکوس یعنی تکنیک های کالبد شکافی یک برنامه نرم افزاری و بررسی روابط درونی آن به منظور تکمیل اطلاعات در مورد ساختار و عملکرد برنامه یک پروسه پیچیده و زمانبر است و معمولا تنها زمانی که روش و یا منبع دیگری برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز در مورد یک نرم افزار موجود نباشد به کار می رود .

یک نمونه از کاربرد های مهم ان استفاده از تکنیک های مهندسی معکوس نرم افزار در تجزیه و تحلیل نرم افزار های مخرب یا به عبارت دیگر بد افزار ها می باشد . که هدف از این تحقیق نیز مطالعه این تکنیک ها و چگونگی استفاده از انها توسط توسعه دهندگان نرم افزار های ضد ویروس می باشد .

در فصل اول این تحقیق به بیان مفهوم مهندسی معکوس نرم افزار و کاربرد های گوناگون آن در صنعت نرم افزار پرداخته و سپس در فصل دوم روش ها و مراحل گوناگون پروسه مهندسی معکس و ابزار های مرتبط با آن را بیان می کنیم . در فصل سوم نیز بررسی مباحث مرتبط باویروس هخای کامپیوتری از دیدگاه مهندسی معکوس نرم افزار پرداخته و در فصل چهارم برای روشنتر شدن مباحث فصل های پیشین با بررسی یک تروجان چگونگی تجزیه و تحلیل نرم افزار های مخرب با استفاده از تکنیم های مهندسی معکوس نرم افزار را بیان می نماییم .

تعداد صفحه :۷۶

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.