اعتبار و درستی‌سنجی سیستم مبتنی بر منطق فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اعتبار و درستی‌سنجی سیستم مبتنی بر منطق فازی دارای ۶۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اعتبار و درستی‌سنجی سیستم مبتنی بر منطق فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اعتبار و درستی‌سنجی سیستم مبتنی بر منطق فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اعتبار و درستی‌سنجی سیستم مبتنی بر منطق فازی :

نوع فایل: word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : ۵۶ صفحه
حجم : ۴۵۵ کیلوبایت
چکیده
با توجه به رشد سریع پیچیدگی و اندازه نرم افزارهای شبیه سازی، طراحی ساختارهای کارآمد برای ارزیابی و اعتبارسنجی مسئله ی مهمی است. امروزه به منظور اعتبارسنجی و درستی‌سنجی از شبکه پتری استفاده می‌شود. استفاده از شبکه‌های پتری برای مدل‌سازی سیستم‌هایی از رویدادهای گسسته است که این رویدادها ممکن است به صورت همروند یا با تقدم و تأخر اتفاق بیافتند. اما همیشه داده‌های دقیق دارای مدل‌سازی دقیق ریاضی نیستند و گاهی اوقات این داده‌ها، داده‌های فازی هستند که با توجه به کاربرد و قابلیت‌های شبکه پتری انتظار می‌رود نتایج خوبی در زمینه اعتبار و درستی‌سنجی این‌گونه سیستم‌ها به دست آید. در طی این پایان نامه به منظور ایجاد پایگاه دانش پرسش نامه ای مربوط به بخش فروش یک مجتمع تجاری طراحی گردید. هدف از این پرسش نامه مطالعه و بررسی میزان رضایت مندی مشتری ها از این واحد تجاری است. سپس به منظور اعتبار و درستی سنجی ابتدا پایگاه دانش به شبکه پتری فازی نگاشت داده و سپس گراف هایی برای بررسی خطاهای ساختاری پایگاه قانون تولید می شود. سپس بر اساس مرجع اعتبارسنجی، شبکه های پتری فازی برای بررسی خطاهای معنایی جستجو می شود.
واژگان کلیدی: اعتبار‌سنجی، درستی‌سنجی، منطق فازی و شبکه پتری
اعتبار و درستی‌سنجی سیستم مبتنی بر منطق فازی
فهرست مطالب
فصل اول: مقدمه
۱-۱ مقدمه ۲
۱-۲ اعتبار و درستی‌سنجی ۲
۱-۳ توصیف مدل‌های رفتاری انسان ۳
۱-۴ شبکه پتری ۴
۱-۵ اجزای شبکه پتری ۵
۱-۵-۱ نمایش ساختار ۶
۱-۵-۲ تعریف رسمی شبکه پتری ۷
۱-۶ شبکه پتری فازی ۷
۱-۷ نگاشت پایگاه دانش به FPN 10
۱-۸ خطاهای مدل‌های رفتاری انسان ۱۱
۱-۸-۱ خطاهای ساختاری ۱۱
۱-۸-۲ خطاهای معنایی ۱۳
۱-۹ ساختار پایان نامه ۱۵
فصل دوم: بررسی مقالات پیشین
۲-۱ مقدمه ۱۷
۲-۲ بررسی مقالات پیشین ۱۷
۲-۳ خلاصه فصل ۱۹
فصل سوم: روش پیشنهادی
۳-۱ مقدمه ۲۱
۳-۲ پرسش نامه ارزیابی واحد تجاری ۲۱
۳-۲-۱ معیارهای رضایت کلی (هیجانی) ۲۱
۳-۲-۲ معیارهای وفاداری (رفتاری، اثربخشی) ۲۲
۳-۲-۳ دسته معیارهای ارزیابی کننده ی میزان رضایت از ویژگی های خاص (شناختی، اثربخشی) ۲۳
۳-۲-۴ معیارهای ارزیابی میزان تمایل برای خرید مجدد (معیارهای رفتاری) ۲۳
۳-۳ ایجاد شبکه پتری فازی ۲۴
۳-۴ درستی سنجی ۲۶
۳-۵ اعتبارسنجی: ارزیابی ایستا ۲۷
۳-۶ اعتبارسنجی: ارزیابی پویا ۳۲
۳-۷ جدول مقایسه با راه کارهای پیشین ۳۶
۳-۸ خلاصه فصل ۳۷
فصل چهارم: نتیجه‌گیری و کارهای آینده
۴-۱ نتیجه¬گیری ۳۹
۴-۲ پیشنهادها ۳۹
واژه‌نامه ۴۱
مراجع ۴۲

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.