پاورپوینت محمد عبدالحسین کربلایی کرناتکی هندی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت محمد عبدالحسین کربلایی کرناتکی هندی دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت محمد عبدالحسین کربلایی کرناتکی هندی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت محمد عبدالحسین کربلایی کرناتکی هندی :

پاورپوینت محمد عبدالحسین کربلایی کرناتکی هندی

محمد عبد الحسین کربلایی کرناتکی هندی مورد احترام فراوان بوده و به عنوان یک شاهزاده هندی با او برخورد می‌شده است.

فهرست مندرجات

۱ – جد عبدالحسین
۲ – خاندان
۳ – معرفی عبدالحسین توسط آقا بزرگ تهرانی
۴ – مذهب
۵ – منطقه آرکات
۶ – معرفی اجمالی
۷ – تالیفات
۸ – عناوین مرتبط
۹ – منبع

جد عبدالحسین

«محمد عبد الحسین کربلایی کرناتکی هندی»، مشهور به رئیس الامراء، از خاندان نواب آرکات هند بوده و خود را نواده محمدعلی والاجاه شناسانده و در یک مورد به صراحت از جد خود و نردبانی که برای داخل بیت الله الحرام ساخته بوده یاد کرده است. وی که همراه مادرش به زیارت داخل خانه کعبه رفته است، می‌نویسد: «نردبان که جدم نواب والاجاه مرحوم مغفور از نقره ساخته، فرستاده بودند، حالا هم همان نردبان است، لیکن همه نقره را مردم کنده، بردند، فقط چوب باقی است و بر بالای آن همچنین نوشته است: خادم بیت الله، محمد والاجاه، سنه ۱۲۰۱ هجری مقدسه».

خاندان

خاندان مؤلف، از جمله خاندان‌های امیر الامرایی یا در اصطلاح، نواب هاست که در منطقه‌ای در جنوب هند با نام کرناتک با مرکزیت شهر آرکات حکومت می‌کرد. خاندان نواب‌های کرناتک میان سال‌های ۱۶۹۰ تا ۱۸۵۵ م (۱۱۰۲- ۱۲۷۲ ق) حکومت کردند و طبعا زمانی با دولت مغولی هند و سپس با آصف جاهیان که در حیدرآباد دکن حکمرانی داشتند، در ارتباط بودند.
سلسله جدید آنان، با نواب انور الدین آغاز شد و محمدعلی والاجاه یکی از برجسته‌ترین آنها بود که چهل سال حکومت کرد. در این دوره انگلیسی‌ها در این منطقه به شدت فعال بوده و با این سلسله، ارتباط مثبت داشتند و به عبارتی همه کاره آن دیار به حساب می‌آمدند.

معرفی عبدالحسین توسط آقا بزرگ تهرانی

آقابزرگ که کتابی از او را در عراق دیده، نام وی را ضمن معرفی کتاب او چنین می‌نگارد: «للمولوی الحافظ محمد عبد الحسین بن محمدعلی الهادی الجعفری الطیاری الهندی الکربلائی»؛ بنابراین، وی خود را از سادات ج

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.