پاورپوینت مجموعه مقالات (نصایح و فضایح)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مجموعه مقالات (نصایح و فضایح) دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت مجموعه مقالات (نصایح و فضایح)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت مجموعه مقالات (نصایح و فضایح) :

پاورپوینت مجموعه مقالات (نصایح و فضایح)

نصایح و فضایح یا آیات الظالمین نام رسال سیاسی فارسی است. مؤلف اثر سید عبد الحسین لاری از علمای بزرگ شیعه در قرن چهاردهم و متوفای سال ۱۳۴۲ هجری قمری است.

فهرست مندرجات

۱ – معرفی کتاب
۲ – نسخه شناسی
۲.۱ – تحقیق کتاب
۳ – پانویس
۴ – منبع

معرفی کتاب

در ابتدای رساله هیچ گونه نامی از رساله نیامده و لکن به جهت آن که مؤلف، نزدیک به چهار صد آیه قرآن در مذمت ظالمین و اعوان ایشان در این رساله جمع آوری نموده، به «آیات الظالمین» معروف شده است، در حالی که نام واقعی کتاب که خود مؤلف بر آن گذاشته است «نصایح و فضایح» است. دلیل این ادعا آن است که مرحوم سید، در رسال سؤال و جوابی که محمد اشکنانی انصاری از ایشان نموده است و نسخه خطی آن موجود است در جواب سؤال هفتم، نام این کتاب را برده است.
سؤال هفتم: در مجلس اهل ظلمه و حکام دیوانیان رفتن و قهوه و چای و طعام ایشان خوردن و ماهوت و عبا و کلخچه ایشان پوشیدن چه صورت دارد؟
جواب: حق تعالی فرموده «و لا ترکنوا الی الذین ظلموا فتمسکم النار»

[۱] هود/سوره۱۱، آیه۱۱۳.

«فلا تقعد بعد الذکری مع القوم الظالمین»

[۲] انعام/سوره۶، آیه۶۸.

یعنی میل نکنید بسوی ظالم که به آتش ظلمش سوخته می‌شوید و ننشینید با ظالمین مگر برای نصیحت و نهی از منکر و رفع ظلم…؛ و قریب چهار صد آیه از قرآن جمع نموده‌ام در مذمت ظالمین و اعوان ایشان که اسمش کتاب نصایح و فضایح است، فرستاده‌ام چاپ نمایند، هر گاه آوردند برای شما می‌فرستم تا عبرت گیری و عبرت گیرند. در این رساله، مرحوم سید، پس از آن که تمام تنزل

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.