پاورپوینت کفر بنی اسرائیل به خدا (قرآن)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کفر بنی اسرائیل به خدا (قرآن) دارای ۱۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کفر بنی اسرائیل به خدا (قرآن)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کفر بنی اسرائیل به خدا (قرآن) :

پاورپوینت کفر بنی اسرائیل به خدا (قرآن)

عده بسیاری از بنی اسرائیل عصر بعثت، به خداوند ایمان نداشتند، و سبب آن اعتقاد به الوهیت مسیح علیه‌السّلام بود. و روابطه دوستانه‌ای با کافران داشتند.

فهرست مندرجات

۱ – کفر به خدا
۱.۱ – عدم ایمان به خدا
۱.۱.۱ – سر پیچی از ایمان
۱.۲ – روابط با کافران
۱.۲.۱ – خروج از فرمان خدا
۱.۳ – الوهیت مسیح
۱.۳.۱ – اقنوم رب تعالی
۲ – پانویس
۳ – منبع

کفر به خدا

عدم ایمان به خدا

بسیاری از بنی اسرائیل عصر بعثت، فاقد ایمان به خدا بودند.
لعن الذین کفروا من بنی اسرءیل… «کافران بنی اسرائیل، بر زبان داوود و عیسی بن مریم، لعن (و نفرین) شدند…..» ولو کانوا یؤمنون بالله والنبی ومآ انزل الیه ما اتخذوهم اولیآء ولـکن کثیرا منهم فـسقون. «و اگر به خدا و پیامبر صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم و آنچه بر او نازل شده، ایمان می‌ آوردند، (هرگز) آنان (کافران) را به دوستی اختیار نمی‌ کردند ولی بسیاری از آنها فاسقند.»

[۱] مائده/سوره۵، آیه۷۸.

[۲] مائده/سوره۵، آیه۸۱.

سر پیچی از ایمان

اگر آنها که همان اهل کتاب باشند به خدا و نبی او محمد صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم و قرآنی که به آن جناب نازل شده ایمان می‌ آوردند و یا به پیغمبر خود و کتابی که به او نازل شده مثلا موسی و توراتش ایمان می‌ داشتند هیچ وقت کفار را دوست خود نمی‌ گرفتند، برای اینکه ایمان چیزی است که تمامی اسباب را هر چه هم از آن مؤثرتر نباشد تحت الشعاع خود قرار داده و از بین می‌ برد، و لیکن عده بسیاری از آنان فاسق و سر پیچ از ایمانند.

[۳] طباطبایی، محمدحسین، المیزان فی تفسیر القرآن، ترجمه موسوی همدانی، ج۶، ص۱۱۴.

روابط با کافران

روابط دوستانه بنی اسرائیل عصر بعثت با کافران، پیامد کفر آنان به خدا بود.
لعن الذین کفروا من بنی اسرءیل… «کافران بنی اسرائیل، بر زبان داوود و عیسی بن مریم، لعن (و نفرین) شدند…..» تری کثیرا منهم یتولون الذین کفروا… «بسیاری از آنها را می‌ بینی که کافران (و بت پرستان) را دوست می‌ دارند (و با آنها طرح دوستی می‌ ریزند). ….» ولو کانوا یؤمنون بالله والنبی ومآ انزل الیه ما اتخذوهم اولیآء… «و اگر به خدا و پیامبر صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم و آنچه بر او نازل شده، ایمان می‌ آوردند، (هرگز) آنان (کافران) را به دوستی اختیار نمی‌ کردند ولی بسیاری از آنها فاسقند.»

[۴] مائده/سوره۵، آیه۷۸.

[۵] مائده/سوره۵، آیه۸۰.

[۶] مائده/سوره۵، آیه۸۱.

خروج از فرمان خدا

در این آیه راه نجات از برنامه غلط و نادرست را به آنها نشان می‌دهد که اگر راستی ایمان به خدا و پیامبر و آنچه بر او نازل شده است می‌ داشتند هیچگاه تن به دوستی بیگانگان و دشمنان خدا در نمی‌ دادند و آنان را به عنوان تکیه گاه خود انتخاب نمی‌ کردند (و لو کانوا یؤمنون بالله و النبی و ما انزل الیه ما اتخذوهم اولیاء) ولی متاسفانه در میان

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.