پاورپوینت علی‌اکبر فیض مشکینی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت علی‌اکبر فیض مشکینی دارای ۱۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت علی‌اکبر فیض مشکینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت علی‌اکبر فیض مشکینی :

آیت‌الله میرزا علی مشکینی‌

آیت الله حاج میرزا علی مشکینی امام جمعه شهر مقدس قم و رئیس مجلس خبرگان رهبری در نظام جمهوری اسلامی ایران و از اساتید بزرگ فقه ، اصول ، تفسیر و اخلاق در حوزه علمیه قم به شمار می‌آید.

فهرست مندرجات

۱ – تبعید
۲ – تالیفات
۳ – گفتار علما
۴ – پانویس
۵ – منبع

تبعید

وی در زمان حکومت پهلوی از علمای مبارز و از حامیان حضرت امام خمینی قدس سره، رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران بود و به همین دلیل مدتی نیز در شهر گلپایگان به عنوان تبعیدی به سر برد.

تالیفات

آیت‌الله مشکینی از تالیفات گران قدری برخوردار است مانند:
۱- ترجمه کتاب اثنا عشریه.
۲- اصطلاحات الاصول این کتاب در معرفی اصطلاحات گوناگون علم اصول فقه است.
۳- المواعظ العددیه این کتاب مجموعه‌ای از روایات اخلاقی است.
۴- تفسیر سوره صاد این کتاب در ۲۸۸ صفحه از سوی انتشارات محترم جامعه مدرسین قم به چاپ رسیده سپس چاپ‌های متعدد دیگری از روی آن انجام پذیرفته است مانند:
الف- درسی از قرآن کریم ، تفسیر سوره صاد، تهران یاسر، ۱۳۵۹ شمسی ب- کتابشناسی قرآن، صفحه ۲۸۰، شماره ۱۲۹۹ ج- تکامل در قرآن، تهران دفتر نشر فرهنگ اسلامی، ۱۳۵۸ شمسی صفحه ۳۵۲ شماره ۱۶۵۴- ۱۶۵۵ همچنین ایشان در مجلات علمی حوزه علمیه مقالاتی به چاپ رسانده‌اند مانند «از قرآن چه می‌دانیم» و «شناخت انسان».

[۱] مجله نور علم، نشریه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ش ۲، ص۱۹.

[۲] مجله نور علم، نشریه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ش۱۷، ص ۸.

گفتار علما

دانشمند مورخ حاج شیخ محمد شریف رازی در کتاب « گنجینه دانشمندان » در باره ایشان می‌فرماید: «حجت الاسلام آقای حاج میرزا علی مشکینی از علما و مدرسین معاصر و دارای آثار گران قدری از قبیل ترجمه اثنا عشریه و غیره می‌باشند و در ج۲ ص۲۶۳ به طور اجمال ایشان را یاد نموده‌ام و در حال حاضر معظم له به طور اجبار در گلپایگان اقامت دارند».
در کتاب گنجینه دانشمندان درباره ایشان آمده است: «حجت الاسلام و استاد والا مقام، آقا میرزا علی مشکینی، کرارا به ایشان رجوع شد که ترجمه خود را مرقوم دارد ولی فرمودند: «من لایق نیستم که نامم در عداد رجال و دانشمندان آید، دور مرا قلم بگیرید.» مؤلف این گنجینه گوید استاد مشکینی گرچه ترجمه خود را نداد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.