پاورپوینت عدم تحریف قرآن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت عدم تحریف قرآن دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت عدم تحریف قرآن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت عدم تحریف قرآن :

پاورپوینت عدم تحریف قرآن (کتاب)

کتاب پاورپوینت عدم تحریف قرآن توسط آیت‌الله سید حسن طاهری خرم آبادی و به زبان فارسی نگاشته شده و نوشتاری است که در اثبات پاورپوینت عدم تحریف قرآن کریم نگاشته شده است.

فهرست مندرجات

۱ – معرفی کتاب
۲ – ساختار کتاب
۳ – اقسام تحریف قرآن
۴ – دلائل پاورپوینت عدم تحریف قرآن
۵ – نسخه شناسی
۶ – پانویس
۷ – منبع

معرفی کتاب

افسانه تحریف قرآن کریم از دیرباز به دستاویزی برای طعن بر عقاید شیعه از سوی جاهلان و کج فهمان تبدیل گشته و در طول تاریخ پاره‌ای از فرقه‌ها با قرار دادن این افسانه عقاید شیعه را مورد هجوم قرار داده‌اند. در مقابل عالمان شیعه با دست مایه‌هایی قوی از قرآن، روایت و تاریخ و دیگر علوم عقلی و نقلی، به وظیفه مرزبانی از حریم عقاید ناب اسلامی برآمده و آثار عمیقی نگاشته‌اند. کتاب حاضر جلد دوم مجموعه‌ای است که در راستای دفاع از عقاید ناب اسلامی نگاشته شده است. نویسنده ابتدا به افترای تحریف قرآن به شیعه پرداخته و سپس به آیاتی از قرآن کریم در پاورپوینت عدم تحریف قرآن استناد می‌جوید. پس از آن توهم عده‌ای از اخباری‌ها درباره وقوع تحریف در قرآن را یادآور شده و بدان پاسخ می‌گوید. در ادامه به شیوه‌های بحث درباره تحریف قرآن اشاره کرده و تهمت‌های برخی از علمای سنی را به شیعه یادآور می‌شود. در بخش دیگری از کتاب نویسنده به بررسی واژگانی «تحریف» پرداخته و واژه «تحریف» را در قرآن مورد بررسی قرار می‌دهد. بیان اعتقاد بزرگان شیعه به عدم تحریف، نگاهی به روایات تحریف و نقد و بررسی آنها، اقسام تحریف قرآن، بررسی تحریف قرآن از دیدگاه اهل سنت ، دلائل پاورپوینت عدم تحریف قرآن و پاسخ برخی شبهات دراین باره، دلائل قائلین به تحریف و رد آنها مهمترین موضوعاتی است که در این اثر بدانها پرداخته شده است.

ساختار کتاب

کتاب مشتمل یادداشت کوتاهی از ناشر تحت عنوان «اشاره» و عناوین اصلی ذیل می‌باشد: «افترای تحریف قرآن به شیعه» که به موضوعاتی چون: عدم تحریف در قرآن، توهم عده‌ای از اخباریین ، شیوه‌های بحث درباره تحریف قر

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.