پاورپوینت عبدالمجید مجدی‌زاده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت عبدالمجید مجدی‌زاده دارای ۱۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت عبدالمجید مجدی‌زاده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت عبدالمجید مجدی‌زاده :

پاورپوینت عبدالمجید مجدی‌زاده

پاورپوینت عبدالمجید مجدی‌زاده (زاده خرداد ۱۳۴۰ در کرمان)، امام جمعه فعلی شهر پرندک (شهرستان زرندیه؛ استان مرکزی)، استاد حوزه و دانشگاه، و روحانی کاروان حج می‌باشد. ایشان در سال ۱۳۵۹ به جبهه‌های نبرد اعزام می‌شود. در سال ۱۳۶۲ وارد حوزه علمیه قم شده و دروس سطح و خارج را از نزد اساتید بزرگوار حوزه علمیه قم درک می‌کند.
وی ۱۶ سال در کرمان به اقامه نماز جماعت پرداخته و در سال ۱۳۹۲ به عنوان امام جمعه شهرستان خنداب، منصوب می‌گردد؛ و در حال حاضر (از تاریخ ۹۷/۷/۱۳) امام جمعه شهر پرندک می‌باشد.

فهرست مندرجات

۱ – دوران کودکی
۲ – دوران سربازی و جبهه
۳ – دوره تحصیلی در حوزه علمیه
۴ – ازدواج
۵ – تدریس و اقامت نماز جماعت
۶ – امامت جمعه خنداب
۷ – امامت جمعه پرندک
۸ – پانویس
۹ – منابع

دوران کودکی

وی در سال ۱۳۴۰ شمسی در شهر کرمان و در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود در سن ۱۴ سالگی با غم درگذشت مادر خویش روبرو شد. در دبیرستان خصوصاً در سال‌های سوم و چهارم نظری همواره مورد تشویق مسئولین مدرسه واقع شده و به عنوان یکی از شاگردان نمونه مدرسه معرفی می‌شد. در سال ۱۳۵۷ در راهپیمایی و تظاهرات بر علیه نظام ستم‌شاهی شرکت نموده و در سال ۱۳۵۸ موفق به اخذ دیپلم ریاضی فیزیک می‌شود.

دوران سربازی و جبهه

در سال ۱۳۵۹ به خدمت سربازی مشغول و دو مرتبه در طول خدمت به جبهه‌های نبرد در مناطق مرزی کرمانشاه و کردستان اعزام می‌شود. برادر کوچک‌تر ایشان در سن ۱۷ سالگی و در عملیات والفجر ۳ به فیض شهادت نائل می‌شود. وی در زمان تحصیل علوم حوزوی چندین مرتبه توفیق حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و شرکت در عملیات والفجر مقدماتی، والفجر ۸، کربلای ۵ و بیت‌المقدس ۷ را داشته‌اند. در یکی از این موارد برادر شهیدشان بشارت شهادت را به وی می‌دهد که با وجود آمادگی نسبی، پدر شهید با گریه و زاری به درگاه الهی مقدرات را تغییر می‌دهد و ایشان مبتلا به گذران ادامه زندگی در دنیای خاکی می‌گردد و از پیوستن به دوستان و اخوی شهیدش محروم می‌شود «یا لیتنی کنت معهم فافوز فوزا عظیما؛

[۱] نساء/سوره۴، آیه۷۳.

ای کاش ما هم با آنها بودیم و به رستگاری بزرگ می‌رسیدیم»

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.