پاورپوینت عبد الکریم بن هوازن قشیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت عبد الکریم بن هوازن قشیری دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت عبد الکریم بن هوازن قشیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت عبد الکریم بن هوازن قشیری :

ابوالقاسم عبدالکریم بن هوازن قشیری نیشابوری

زین الاسلام امام ابو القاسم عبد الکریم بن هوازن بن عبد الملک بن طلحه بن محمد قشیری نیشابوری از اکابر دانشمندان، نویسندگان، شاعران و صوفیه قرن پنجم هجری است.

فهرست مندرجات

۱ – ولادت و زندگی
۲ – اساتید
۳ – شاگردان
۴ – وفات
۵ – آثار
۶ – منبع

ولادت و زندگی

در ربیع الاول سال ۳۷۶ یا ۳۸۶ ه در ناحیه استوا (قوچان کنونی) متولد شد. خانواده وی از اعراب بنی قشیر بودند که در خراسان صاحب املاک بودند. پس از فوت پدر به قصد آموختن علم حساب روانه نیشابور شد اما دست تقدیر او را به مجلس ابو علی دقاق کشانید و شیفته او گردید و از کسب علم حساب منصرف و قدم در طریق ارادت و تصوف نهاد.
وی اهل مسافرت نیز بود و یک سفر به مکه و دو سفر به بغداد داشت.

اساتید

ادبیات عرب را نزد ابو القاسم الیمانی ، تصوف را نزد ابو علی دقاق ، فقه را نزد ابو بکر طوسی و کلام را نزد ابو بکر بن فورک اصفهانی آموخت.
حضور او در مجلس ابو علی دقاق به موازات آموختن فقه ، حدیث و تفسیر از محضر اساتیدی همچون احمد بن محمد بن عمر خفاف ، ابو نعیم اسفراینی و ابن عبدوس مکی بود. در میان اسامی اساتید وی ابو اسحاق اسفراینی ، ابو عبد الرحمن سلمی ، ابو الحسین بن بشران نیز به چشم میخورد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.