پاورپوینت سهل بن علی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت سهل بن علی دارای ۱۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت سهل بن علی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت سهل بن علی :

امامزاده پاورپوینت سهل بن علی

امامزاده پاورپوینت سهل بن علی (علیه‌السّلام) یکی از امامزادگان در همدان است که از نسل طاهر بن علی بن محمد بن حسن البصری می‌باشد.

فهرست مندرجات

۱ – بررسی‌ امامزاده سهل
۲ – مقبره قاضی جهان قزوینی
۳ – پانویس
۴ – منبع

بررسی‌ امامزاده سهل

۱.نسّابه مشهور محمد قاسم عبیدلی سبزواری (قرن ۱۰ هـ.ق.) گوید:
«نسل حسن البصری از چند پسر است یکی محمد است که جمعی از نسل او در همدان و رودبار هستند و طاهر بن علی بن محمد بن حسن البصری نسل زیاد دارد و جمعی از ایشان در همدان و آستانه امام زاده سهل بن امیرالمؤمنین (علیه‌السّلام) در وجود می‌باشد و سید امیر حسین قاضی همدانی و سید غیاث‌الدین و سید علی خان برادر زاده ایشان که نقیب و متولی امام زاده پاورپوینت سهل بن علی (علیه‌السّلام) و سید عبدالمطلب از این قبیله‌اند».

[۱] عبیدلی سبزواری، علامه نسابه، رساله اسدیه، ص۲۰.

۲.نسابه گرانقدر سید احمد بن محمد بن عبدالرحمن کیاگیلانی (قرن ۱۰ هـ. ق. ) گوید:
«و نسل حسن البصری (ابن) قاسم بن محمد البطحانی از چند پسرند یکی محمد است که جمعی در همدان و رودبار از نسل اویند. و «طاهر بن علی بن محمد بن حسن البصری» نسل بسیار دارد و ریاست و نقابت همدان داشته‌اند و در آستانه «امامزاده پاورپوینت سهل بن علی (علیه‌السّلام) » هستند و حالا نیز سادات حسنی که در همدان می‌باشند از نسل اویند و بعضی نیز در اصفهانند».

[۲] کیاء گیلانی، احمد بن محمدمحقق، سراج الانساب، ص۳۹.

۳.در کتاب خطی و نفیسی که درباره آثار تاریخی همدان است چنین آمده است:
«دو بقعه است در محله پای مصلی مشهور به محله چهار باغ یکی پاورپوینت سهل بن علی و یکی اهل بن علی، سهل بقعه کوچک و صحن مختصر خراب و چشمه آبی دارد، شرح این بقعه تفصیلی دارد؛ زمانی که شاه اسماعیل صفوی آن سلطان مؤیَّد بواسطه به همدان تشریف فرما و در دامنه کوه الوند ییلاق فرمود، خاطر همایونی تعلق در تاسیس بنایی در این ولایت فرمودند که از آن سلطان عدالت شعار به یادگار بماند.
اتفاق رای بر آن شد که بقعه امام زاده پاورپوینت سهل بن علی را بنایی مجدد و ارفع از اول بگذارند. لهذا حرمی رفیع و صحنی وسیع مشتمل بر حجرات و مدرسه و گنبدی عالی و چهارباغی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.