پاورپوینت سال ۲۲۳ قمری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت سال ۲۲۳ قمری دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت سال ۲۲۳ قمری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت سال ۲۲۳ قمری :

سال ۲۲۳ هجری قمری

در سال دویست و بیست و سه هجری قمری، رویدادها و وقایع نظامی مختلفی در جهان اسلام رخ داد، مانند کشته شدن بابک خرمدین و برادرش به دستور معتصم عباسی، وقوع جنگ و فتوحات در سرزمین‌های روم و اندلس، درگذشت برخی از شخصیت‌های مشهور مانند زیاده الله بن اغلب و … .

فهرست مندرجات

۱ – رویدادها
۲ – وقایع نظامی
۳ – درگذشتگان
۴ – منبع

رویدادها

• بابک و برادرش دست بسته به سامرا رسیدند. به دستور معتصم، آنها را کشته و به دار آویختند.
• معتصم به افشین به سبب سرکوبی شورش بابک و دستگیری او و برادرش، پاداشی که شامل دو حمایل جواهرنشان و مال و ثروت فراوان بود عطا کرد.
• معتصم لشکری بزرگ و نیرومند، جهت جنگ با رومیان فراهم ساخت تا انتقام مسلمانان ساکن «زبطره» و «ملطیه» را از رومیان بگیرد. در این لشکرکشی، افشین را فرماندهان برجسته و نیز پسر برادر معتصم، عباس بن مامون همراهی کردند.
• افشین در جنگ عموریه چنان رشادتی از خود بروز داد که مورد توجه معتصم قرار گرفت و معتصم او را بر فرماندهان مقدم داشت به این دلیل، فرماندهان از روی حسد و کینه، عباس را فریب دادند تا معتصم را در راه بازگشت به قتل برساند. آنان مخفیانه با عباس بیعت کردند. معتصم از این توطئه باخبر شد، اما آن را پنهان داشت؛ ولی هنگامی که به «منبج» رسید، برادرزاده‌اش را با تمام کسانی که در امر

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.