پاورپوینت زید بن دثنه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت زید بن دثنه دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت زید بن دثنه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت زید بن دثنه :

پاورپوینت زید بن دثنه بیاضی انصاری

زید بن دُثنّه بیاضی انصاری، از صحابه پیامبر اسلام و از حاضران در جنگ بدر و احد بود. وی در واقعه رجیع حضور داشت و به اسارت مشرکان درآمد و سرانجام در سال چهارم هجری قمری توسط غلام صفوان بن امیه به شهادت رسید.

فهرست مندرجات

۱ – معرفی اجمالی
۲ – پانویس
۳ – منبع

معرفی اجمالی

زید بن دُثنّه از خاندان بنی‌بیاضه بن عامر و از نیکان صحابه بود و در جنگ بدر و احد حضور داشت. وی در واقعه رجیع همراه مرثد بن ابی‌مرثد و عاصم بن ثابت و خالد بن بکیر و خبیب بن عدی، جزو هفت نفری بود که برخی از آنها کشته شدند، اما مشرکان زید بن دثنّه و خبیب را به اسارت گرفته، به مکه بردند و درآن‌جا فروختند. صفوان بن امیه، زید را خرید تا او را در مقابل قتل پدرش امیه بن خلف، بکشد و به همین منظور او را به سوی حرم بردند. گروهی از قریش که در میان آنان ابوسفیان بن حرب نیز حضور داشت، جمع شدند و در حالی که او را برای کشتن آماده کردند ابوسفیان به او گفت: تو را به خدا سوگند می‌دهم‌ای زید، آیا دوست می‌داشتی که اکنون محمد به جای تو در این‌جا بود و گردن او زده می‌شد و تو در میان خانواده‌ات می‌بودی؟
زید گفت: به خدا که دوست نمی‌دارم، محمد حتی در جایی باشد که خاری او را بیازارد و در هم

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.