پاورپوینت زر بن حبیش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
12 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت زر بن حبیش دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت زر بن حبیش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت زر بن حبیش :

ابومریم پاورپوینت زر بن حبیش اسدی کوفی

زرّ بن حُبَیش بن حُباشه اسدی از فاضلان، عالمان، قاریان و آگاهان به معارف قرآن و از چهره‌های والای تابعین و از یاران بزرگوار علی (علیه‌السّلام) است که مولا به وثاقتش گواهی داده است.

فهرست مندرجات

۱ – معرفی اجمالی
۲ – دیدگاه ابوجعفر بغدادی
۳ – پانویس
۴ – منبع

معرفی اجمالی

اسدی ابومریم کوفی از مخضرمیان است (که زمان جاهلیت را درک کرده) و از اصحاب ابن مسعود است و در زمره ثقات و افراد مورد عنایت امیرمؤمنان (علیه‌السّلام) بوده است. ابن سعد می‌گوید: «او ثقه و کثیر الحدیث است». عاصم می‌گوید: «زرّ یکی از فصیح‌ترین مردم به شمار می‌رفت و ابن مسعود درباره لغت و قواعد ادبی از او جویا می‌شد».
اضافه می‌کند: «ابووائل (او شقیق بن سلمه اسدی کوفی است. پیامبر (صلّی‌اللّه‌علیه‌وآله) را درک کرد ولی موفق به دیدار او نشد. عاصم می‌گوید: «از ابووائل سؤال شد: کدام یک را بیش‌تر دوست داری؛ علی یا عثمان؟ گفت: علی را بیشتر دوست داشتم، ولی سپس تجدید نظری برایم رخ داد.» در سال ۸۲ بعد از حادثه جماجم درگذشت.)

[۱] ابن حجر عسقلانی، احمد بن علی، تهذیب التهذیب، ج۴، ص۳۶۱، شماره ۶۰۹.

از هواداران عثمان بود و زرّ بن حبیش علوی به شمار می‌رفت و هر دو در یک مسجد نماز می‌گزاردند، ولی ابووائل زرّ را بزرگ می‌داشت». ابن عبدالبرّ در «استیعاب» آورده: «قاری و صا

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.