پاورپوینت راهنمای حقیقت‌


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
10 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت راهنمای حقیقت‌ دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت راهنمای حقیقت‌،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت راهنمای حقیقت‌ :

پاورپوینت راهنمای حقیقت‌ (کتاب)

کتاب راهنمای حقیقت (پرسش و پاسخ پیرامون عقاید شیعه ) به قلم استاد آیت‌الله جعفر سبحانی به زبان فارسی در بحثهای کلامی، فقهی و اعتقادی می‌باشد.

فهرست مندرجات

۱ – انگیزه تالیف
۲ – ساختار کتاب
۳ – گزارش محتوا
۳.۱ – نتیجه گیریهای مؤلف
۴ – پیشینه کتاب
۵ – منبع

انگیزه تالیف

در مراسم عبادی سیاسی حج که مسلمانان تمام دنیا در آنجا جمع هستند در محاورات مذهبی و دینی سؤالات و شبهاتی به وجود می‌آید که مؤلف در راستای پاسخ به این سؤالات و شبهات این کتاب را نوشته‌اند.
از آنجایی که این سؤالات و شبهات را یک عالم و مرجع دینی پاسخ داده‌اند هم برای شبهه افکن‌ها و هم برای محققین شیعه از اهمیت خاصی برخوردار شده است.

ساختار کتاب

کتاب از ده فصل به شرح زیر تشکیل شده است:
۱- تاریخ تشیع و گسترش آن ۲- عقاید شیعه ۳- توسل به اولیای الهی ۴- منزلت قرآن در نزد شیعه ۵- امامت در نزد شیعه ۶- اهل بیت علیهم‌السّلام ۷- محدودیت در اسلام ۸- مسایل فقهی ۹- مسایل تاریخی ۱۰- صحابه .
در تمامی مراحل کتاب ابتدا سؤال و شبهه تبیین شده سپس با استفاده از قرآن و منابع روایی و فقهی شیعه و سنی پاسخ داده میشوند. ابتدا از آیات قرآن ، سپس از روایاتی که در منابع اهل سنت و شیعه آمده استفاده شده، آنگاه با حوادث تاریخی تطبیق یافته است.

گزارش محتوا

اگر چه در مقدمه کتاب آمده که سؤالات جمعآوری شده از طرف مسلمانان حاضر در مراسم حج بوده است اما باید دانست که اغلب سؤالات، شبهه افکنی درباره باورهای دینی شیعیان است. آیا بنا بر روی قبور جایز است یا خیر؟ آیا توسل به اولیای الهی صحیح و مشروع است؟ چرا علی علیه‌السّلام را وصی پیامبر می‌دانید؟ و نظیر این سؤالات نشانگر آن است که طراحان آن اعتقادات شیعه را نشانه گرفته‌اند.
اما از آنجایی که شیعه با توجه به آموزه‌های دینی و اعتقاد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.