پاورپوینت حوزه علمیه شهرکرد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت حوزه علمیه شهرکرد دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت حوزه علمیه شهرکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت حوزه علمیه شهرکرد :

پاورپوینت حوزه علمیه شهرکرد

شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری است. بناهای تاریخی شهر، سابقه اسلام را در این خطه به قرون ششم و هفتم هجری می‌رسانند. لیکن وجود مقبره امامزاده دو معصوم (علیه‌السلام) از سابقه تشیع این شهر در قرون اولیه خبر می‌دهد.
موسس حوزه شهرکرد میرسیدمحمد امام جمعه و سیدابوالقاسم نجفی می‌باشند البته این حوزه قدمت تاریخی زیادی ندارد. شهرکرد دارای حوزه علمیه خواهران و برادران می‌باشد.

فهرست مندرجات

۱ – نخستین مدرسه
۲ – مشاهیر
۳ – پانویس
۴ – منبع

نخستین مدرسه

«مدرسه علمیه امامیه» شهرکرد از دیگر بناهای مذهبی فرهنگی است که به همت والای «میرسیدمحمد امام جمعه» و «سیدابوالقاسم نجفی»‌ بنیان نهاده شده است. قدمت این مدرسه به قرن سیزدهم هجری می‌رسد و نخستین مدرسه قدیمی علوم دینی شهرکرد محسوب می‌گردد.
حوزه علمیه کنونی شهرکرد که به سبک جدید و در سه طبقه، شامل حجره‌های متعدد، سالن اجتماعات و کتابخانه است، از مدارس معاصر این شهر است که در آن به تدریس مقدمات و سطح می‌پردازند و طلاب پس از اتمام دور

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.