پاورپوینت حقوق زندانی و موارد زندان در اسلام (کتاب)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت حقوق زندانی و موارد زندان در اسلام (کتاب) دارای ۱۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت حقوق زندانی و موارد زندان در اسلام (کتاب)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت حقوق زندانی و موارد زندان در اسلام (کتاب) :

پاورپوینت حقوق زندانی و موارد زندان در اسلام (کتاب)

کتاب ” حقوق زندانى و موارد زندان در اسلام”، ترجمه کتاب” موارد السجن فی النصوص و الفتاوی “، نوشته جناب استاد نجم الدین طبسی است. این اثر توسط بوذر دیلمى معزى، سید على احمدى ابهرى و سید هادى رمضانى ترجمه و تدوین شده است.

فهرست مندرجات

۱ – موضوع کتاب
۲ – ساختار کتاب
۳ – گزارش محتوا
۳.۱ – موارد زندان
۳.۲ – حقوق زندانی و احکام زندان
۴ – پانویس
۵ – منبع

موضوع کتاب

این اثر که توسط بوذر دیلمى معزى، سید على احمدى ابهرى و سید هادى رمضانى ترجمه و تدوین شده از منظر فقهى و روایى به بررسى جرایمى که مجازات آنها زندان بوده و نوع رفتار دولت اسلامی با زندانیان و رعایت حقوق انسانى آنها پرداخته و ابعاد این مسأله را مورد پژوهش قرار داده است.
سعى شده با استفاده از مستندات فقهى نوع رفتار صحیح حاکمان اسلامى با مجرمان زندانى و روش‌هاى برخورد با آنها در گرفتن اعتراف و مجازات‌هاى بدنى نسبت به آنان را بررسى نموده و دیدگاه و فتاواى فقهاى بزرگ شیعه را در این زمینه برجسته شود.
نسخه‌ى عربى این کتاب نخستین بار توسط مؤسسه بوستان کتاب قم وابسته دفتر تبلیغات اسلامى حوزه علمیه قم به زبان عربى منتشر شده و مترجمان محترم آن را از زبان عربی به فارسى ترجمه کرده‌اند. این کتاب داراى فهرست‌هاى آیات، روایات، اسامى معصومین علیهم السلام، اشخاص، کتاب‌ها، قبایل، جماعات، فرقه‌ها و کتابنامه بوده و به صورت پاورقى نیز آدرس منابع ذکر شده است.

[۱] حقوق زندانى و موارد زندان در اسلام، نجم الدین طبسى، ج۱، ص۲۱ .

ساختار کتاب

آراى فقهاى شیعه و سایر مذاهب اسلامى در موارد حبس تعزیزی و غیرتعزیزى گردآورى شده است. رویکرد غالبى نویسنده روایى است و نظریات مختلف فقهى را با هم مقایسه کرده و به بیان ادله نظریه مورد قبول خود پرداخته است. این کتاب از دو بخش ترکیب یافته، بخش اول داراى ۱۴ فصل و بخش دوم داراى ۲۱ فصل میباشد.

[۲] حقوق زندانى و موارد زندان در اسلام، نجم الدین طبسى، ج۱، ص۲۱ .

گزارش محتوا

در دو بخش تحت عناوین: ۱- موارد زندان ۲- حقوق زندانى و احکام زندان ارائه شده است.

موارد زندان

در بخش اول مواردى از جرائم و گناهان حددار و تعزیزى که مجازات حبس در فقه شیعه و اهل سنت براى آنها در نظر گرفته شده، بیان میگردد و در چهارده فصل موارد زندان براى انواع قت

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.