پاورپوینت حقایقی مهم پیرامون قرآن کریم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت حقایقی مهم پیرامون قرآن کریم دارای ۱۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت حقایقی مهم پیرامون قرآن کریم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت حقایقی مهم پیرامون قرآن کریم :

پاورپوینت حقایقی مهم پیرامون قرآن کریم (کتاب)

پاورپوینت حقایقی مهم پیرامون قرآن کریم تالیف سید جعفر مرتضی عاملی و ترجمه سید حسن اسلامی کتاب پیرامون یکی از مسائل مهم علوم قرآن، یعنی مساله تحریف ناپذیری قرآن کریم نوشته شده است.

فهرست مندرجات

۱ – معرفی اجمالی
۲ – ساختار کتاب
۳ – ویژگی‌ها
۴ – نسخه شناسی (ترجمه)
۵ – پانویس
۶ – منبع

معرفی اجمالی

مؤلف که یکی از قرآن پژوهان و نویسندگان معاصر می‌باشد در این کتاب سعی نموده است مساله تحریف را از دیدگاه شیعه و اهل سنت بررسی نماید. وی با بررسی روایات موجود در کتب اهل سنت که در بعضی از آنها مساله تحریف از آنها فهمیده می‌شود به دفاع از حریم شیعه پرداخته می‌گوید روایاتی که در کتابهای شیعه وجود دارد نسبت آنها با روایات اهل سنت قابل مقایسه نیست و تعداد روایات اهل سنت چندین برابر می‌باشد وی با مطرح نمودن بحث رسم الخط قرآن و قرائت‌های مختلف و حدیث سبعه احرف که در کتابهای اهل سنت وجود دارد. نتیجه می‌گیرند که این موارد دلالت دارند بر اینکه قرآن تحریف نشده است در تمام مباحثی که ارائه نموده‌اند نقاط ضعف دیدگاههای اهل سنت در خصوص محتوای قرآن و تعداد آیات آنها، را روشن نموده حقانیت مذهب شیعه در دفاع از قرآن را تشریح می‌نمایند.

ساختار کتاب

کتاب دارای چهار بخش است که هر بخشی دارای فصول متعددی می‌باشد که مجموعا شانزده فصل را تشکیل می‌دهند، و فهرست مطالب آن به قرار زیر است بخش اول: سه فصل اساسی شامل سه فصل: روایات و ادعاها

[۱] پاورپوینت حقایقی مهم پیرامون قرآن کریم،جعفر مرتضی عاملی ص۹.

، دیدگاهها و نظرات شامل: روایات تحریف در کتب شیعه و اهل سنت

[۲] پاورپوینت حقایقی مهم پیرامون قرآن کریم،جعفر مرتضی عاملی ص۱۳.

، موضع شیعه و اهل سنت در قبال روایات تحریف، تعصب و افتراء، و اشاره‌ای به رای شیعه در باب تحریف و ما نگهدارنده قرآنیم.

[۳] پاورپوینت حقایقی مهم پیرامون قرآن کریم،جعفر مرتضی عاملی ص۲۷.

بخش دوم: قرآن شامل چهار فصل: تاریخ جمع آوری قرآن، واقعیت تاریخی جمع آوری قرآن توسط خلفا، ترتیب و نزول آیات و مصحف علی -علیه‌السّلام- .
بخش سوم: رسم الخط و قراءات قرآن شامل پنج فصل: قراآت و حروف سبعه، رسم الخط قرآن در زندان اتهام، تصرفات عمدی یا سهل انگارانه، تفسیر مزجی و یا مترادف و اجتهادات و پندارها.

[۴] پاورپوینت حقایقی مهم پیرامون قرآن کریم،جعفر مرتضی عاملی ص۴۵.

بخش چهارم: توجیهات و

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.