پاورپوینت حسین بن معین‌الدین میبدی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت حسین بن معین‌الدین میبدی دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت حسین بن معین‌الدین میبدی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت حسین بن معین‌الدین میبدی :

پاورپوینت حسین بن معین‌الدین میبدی یزدی

«حسین بن معین الدین علی میبدی یزدی»، ملقب به کمال الدین و متخلص به منطقی در میبد یزد زاده شد، در منابع به تاریخ ولادت او اشاره نشده است.

فهرست مندرجات

۱ – پدر میبدی
۲ – دوران تحصیل
۳ – مذهب
۴ – وفات
۵ – آثار
۶ – منبع

پدر میبدی

پدرش، معین الدین جمال بن جلال الدین محمد، مشهور به معلم یزدی، متوفی به سال ۷۸۹، نزد قاضی عضد الدین ایجی، صاحب کتاب مواقف، تلمذ کرده بود و کتاب مواهب الهی در تاریخ آل مظفر که به نثر مصنوع و ناشیانه نگارش یافته از جمله تالیفات اوست.

دوران تحصیل

میبدی در آغاز جوانی برای تحصیل به شیراز که از مراکز علمی آن دوران بود عزیمت کرد و نزد استادان آن دیار، از جمله جلال الدین دوانی، در علوم و فنون مختلف معقول و منقول، مانند فقه، منطق، هیئت، فلسفه و کلام، کسب دانش کرد. در سخن منظوم نیز دستی داشته و به «منطقی» تخلص می‌کرده است. او خود در یکی از منشآت به بیان شمه‌ای از فضل و دانش خویش می‌پردازد و می‌گوید: «هیچ علمی از علوم عقلی و نقلی نیست که کتب مشکل آن بی مطالعه نتوانم گفت، و هیچ جوهر از جواهر دانش نیست که کنه آن را به الماس تفکر نمی‌توانم سفت، چون دل متوجه به مطلعی عالی است و دماغ از سودای غیر آن خالی است، هرگز تفاخر به آن علوم ندارم و خود را در سلک جاهلان می‌شمارم.»

مذهب

میبدی از اهل تسنن و بر مذهب شافعی بوده، چنانکه در مقدمه شرح

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.