پاورپوینت حسین انصاریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت حسین انصاریان دارای ۱۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت حسین انصاریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت حسین انصاریان :

شیخ پاورپوینت حسین انصاریان

شیخ پاورپوینت حسین انصاریان، مشهور به استاد انصاریان ملقب به حجهالاسلام و المسلمین روحانی، خطیب، مولف و استاد اخلاق حوزه علمیه قم می‌باشد. وی در عرصه تبلیغ دین بسیار فعال می‌باشند.

فهرست مندرجات

۱ – معرفی اجمالی
۲ – تحصیلات
۳ – تلبس و ادامه تحصیل
۴ – اجازه نقل روایت
۵ – فعالیت علمی
۶ – تالیفات
۷ – منبع

معرفی اجمالی

شیخ پاورپوینت حسین انصاریان، متولد ۱۳۲۳ ش، شهرستان خوانسار اصفهان می‌باشد.
استاد انصاریان در سومین بهار زندگی‌اش، خانواده او به تهران نقل مکان کرده و در یکی از محله‌های مذهبی آن شهر- خیابان خراسان- سکونت گزیدند. محور علمی آن منطقه در آن زمان مرحوم آیت‌الله حاج شیخ علی اکبر برهان بود. استاد در همان اوان کودکی از محضر آن استاد بهرهمند شد. آیت‌الله برهان عالمی تحصیل کرده و مجتهد بود و در آن زمان امامت جماعت مسجد لرزاده را عهده دار بود. از دیگر عالمانی که با آن‌ها انس داشت، یکی هم مرحوم آیت‌الله سید محمد تقی غضنفری امام جماعت مسجد دوراه خوانسار- محله پدری استاد در شهر خوانسار بود و دیگر مرحوم آیت‌الله سید حسین علوی خوانساری (رحمه الله) بود. مرحوم علوی از مجتهدان سرشناس خوانساری بود و در محله بالای خوانسار- محله مادری استاد- اقامه جماعت و تدریس داشته و صدها محصل علوم دینی از محضر او استفاده‌ها بردند. و نیز آیت‌الله حاج سید محمدعلی ابن الرضا خوانساری است که استاد از کودکی به مناسبت نسبت فامیلی که به ایشان داشتند، با ایشان حشر و نشر داشته‌اند. از جمله افرادی که استاد با آن ارتباط داشته‌اند، می‌توان از مرحوم الهی قمشه‌ای نام برد که استاد در جلسه اخلاق آن مرحوم استفاده‌ها برده است.

تحصیلات

استاد پس از تکمیل دروس دبیرستانی، راه طلبگی را در پیش گرفته و پس از مشورت با مرحوم الهی قمشه‌ای دروس طلبگی را آغاز می‌کند. تحصیلات استاد در دو حوزه علمی تهران و قم بوده است. در تهران ادبیات را آغاز می‌کند و پس از اتمام ادبیات به محضر عالم ربانی حضرت آیت‌الله میرزا علی فلسفی که آن روزگار بعد از مرحوم برهان در مسجد لر زاده اقامه جماعت داشته‌اند، می‌رسد و از ایشان تقاضا می‌کند کتاب معالم الاصول را به صورت خصوصی برای ایشان تدریس فرماید. آن عالم کم‌ نظیر که جزء معدود کسانی هستند که مرحوم آیت‌الله خوئی کتبا به اجتهاد او تصریح داشته، تقاضای استاد را می‌پذیرد و پس از اتمام لمعتین و معالم از محضر آیت‌الله فلسفی کسب اجازه می‌نماید تا به حوزه علمیه قم مهاجرت نماید. آیت‌الله فلسفی استاد را تشویق نموده و ایشان را با مهربانی در آغوش می‌گیرد و زمانی که استاد تقاضای نصیحتی می‌کند که ره توشه راه او باشد، آیت‌الله فلسفی حدیثی را از پیامبر به عنوان هدیه و زاد به او می‌فرماید که: «من کان لله کان الله له». استاد انصاریان می‌فرماید: «از آن روز تا به امروز سعی کردم، با خدا باشم و دیدم خدا هم در همه مراحل زندگی با من است. آری، هر کس که با او باشد، خدا نیز با او خواهد بود». است

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.