پاورپوینت حسن بن حرب کندی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت حسن بن حرب کندی دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت حسن بن حرب کندی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت حسن بن حرب کندی :

پاورپوینت حسن بن حرب کندی

پاورپوینت حسن بن حرب کندی، در آغاز از فرماندهان یمنی تحت امر اغلب بن سالم تمیمی بود که پس از مدتی بر علیه او شورش نمود و سرانجام به سال ۱۵۰ ق پس از شکست در جنگ با نیروهای اغلب و فرار، در تونس کشته شد.

فهرست مندرجات

۱ – معرفی اجمالی
۲ – پانویس
۳ – منبع

معرفی اجمالی

پاورپوینت حسن بن حرب کندی، از فرماندهان یمنی ارتش افریقا بود. زمانی که اغلب بن سالم تمیمی در سال ۱۵۰ ق برای جنگ با خوارج صفری که فرماندهی آنان را ابوقرّه بن دوناس یفرنی به عهده داشت رهسپار تلمسان شد، حسن بن حرب علیه او شورید و بر قیروان استیلا یافت.
پس از این که اغلب بن سالم از شورش او آگاهی یافت، از سفر بازگشت و طی نامه‌ای به حسن از محاسن فرمانبری و مکافات و عقوبت عصیان و سرپیچی سخن راند، ولی حسن در پاسخ، نامه‌ای که خشم وی را برانگیخت؛ نگاشت. «اغلب» به سوی قابس رفته و لشکری عظیم ترتیب داد. آن گاه به قیروان بازگشت و در جنگ شدیدی که بین دو لشکر درگرفت، توسط تیر ناشناسی به قتل رسید، امّا یاران او در جنگ پایداری کردند و حسن را شکست دادند. لذا او به

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.