پاورپوینت چارلزکلارنس آدامیز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت چارلزکلارنس آدامیز دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت چارلزکلارنس آدامیز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت چارلزکلارنس آدامیز :

چارلز کلارنس آدامز

آدامز، چارلز کلارنس ۱۸۸۳ـ ۱۹۴۸م)، خاورشناس و اسلام‌شناس آمریکایی، صاحب مفصّل‌ترین پژوهش درباره شیخ محمّد عبدُه و حرکت نوگرایانه او در زمینه اصلاحات دینی می‌باشد.

فهرست مندرجات

۱ – محل تولد و تحصیلات
۱.۱ – تحصیلات عالی
۲ – مناصب علمی
۳ – آثار
۴ – محتوای کتاب
۵ – معرفی مفصل عبده
۶ – مقالات
۷ – فهرست منابع
۸ – پانویس
۹ – منبع

محل تولد و تحصیلات

آدامیز در پنسیلوانیای ایالات متّحده متولّد شد. تحصیلات عمومی خویش را در دانشکده وِست مینستر آغاز کرد و پس از فراغت از تحصیل در ۱۹۰۹م به مصر رفت و تا ۱۹۱۵م در آن کشور ماند.

تحصیلات عالی

چون به آمریکا بازگشت، در دانشگاه‌های هارتفورد و شیکاگو، به فراگیری عربی و معارف اسلامی پرداخت و سرانجام در ۱۹۲۸م به گرفتن درجه دکتری از دانشگاه اخیر توفیق یافت.

مناصب علمی

آنگاه مجدّداً به مصر رفت و در قاهره به مدیریّت مدرسه الهیّات عباسیّه برگزیده شد. در ۱۹۳۹م عهده‌دار ریاست مرکز خاورشناسی دانشگاه آمریکایی قاهره گردید.

آثار

آدامز بیش از تألیف، به تدریس گرایش داشت.
تنها کتاب او « اسلام و نوگرایی در مصر» نام دارد که در واقع بخش اول از رساله دکتری او را تشکیل می‌دهد. آدامز در نگارش قسمت‌هایی از اثر خود، از کتاب الاسلام و اصول الحکم نوشته علی عبدالرزّاق مصری بهره فراوان برده است.

محتوای کتاب

در این رساله آرای اسلامی و جنبش‌های اصلاحی دینی و اجتماعی که در اواخر سده ۱۹م و اوایل سده ۲۰ م در مصر روی داده، تحلیل و بررسی شده است.

معرفی مفصل عبده

از آن‌جا که شیخ محمد عبده (۱۲۶۶ـ۱۳۲۳ق/۱۸۴۹ـ ۱۹۰۵م) نقش عمده‌ای در رهبری این جنبش داشت

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.