پاورپوینت تشبیه اهل‌کتاب (قرآن)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تشبیه اهل‌کتاب (قرآن) دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تشبیه اهل‌کتاب (قرآن)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تشبیه اهل‌کتاب (قرآن) :

پاورپوینت تشبیه اهل‌کتاب (قرآن)

قرآن کریم هدایت اهل کتاب ، را در گرو ایمان آوردن آنان، همچون مسلمانان بیان فرموده است.

فهرست مندرجات

۱ – ایمانی همچون مسلمانان
۱.۱ – تنها ما بر حقیم
۱.۲ – هدایت در گرو ایمان
۱.۳ – خودمحوری و تعصبهای نژاد
۲ – پانویس
۳ – منبع

ایمانی همچون مسلمانان

در سوره بقره هدایت اهل کتاب، را در گرو ایمان آوردن آنان، همچون مسلمانان بیان فرموده است:
وقالوا کونوا هودا او نصـری تهتدوا…… «و (اهل کتاب) گفتند یهودی یا مسیحی باشید تا هدایت یابید بگو نه بلکه (بر) آیین ابراهیم حق گرا (هستم) و وی از مشرکان نبود.»

[۱] بقره/سوره۲، آیه۱۳۵.

تنها ما بر حقیم

خود پرستی و خودمحوری معمولا سبب می‌شود که انسان حق را در خودش منحصر بداند، همه را بر باطل بشمرد و سعی کند دیگران را به رنگ خود در آورد چنان که قرآن در نخستین آیه مورد بحث می‌گوید: ” اهل کتاب گفتند یهودی یا مسیحی شوید تا هدایت یابید”! (و قالوا کونوا هودا او نصاری تهتدوا).
بگو آئینهای تحریف یافته هرگز نمی‌تواند موجب هدایت بشر گردد” بلکه پیرو آئین خالص ابراهیم گردید تا هدایت شوید و او هرگز از مشرکان نبود” (قل بل مله ابراهیم حنیفا و ما کان من المشرکین).
دینداران خالص کسانی هستند که پیرو آئین [ توحید|توحیدی]] خالص باشند، توحیدی که هیچگونه با شرک آمیخته نگردد، مهمترین اصل اساسی برای شناخت آئین پاک از آئین‌های انحرافی همین رعایت کامل اصل توحید است.
اسلام به ما تعلیم میدهد که میان پیامبران خدا تفرقه نیفکنیم و به آئین همه آنها احترام بگذاریم، چرا که اصول آئین حق در همه جا یکی است و موسی و عیسی نیز پیرو آئین توحیدی و خالص از شرک ابراهیم بودند، هر چند آئین آنها بوسیله پیروان نادان تحریف شد و به شرک آمیخته گشت (البته این سخن منافات با این ندارد که امروز باید در انجام وظائف خود پیرو آخرین آئین آسمانی یعنی اسلام باشیم که برای

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.