پاورپوینت پاسخ جوان شیعی به پرسشهای وهابیان‌ (کتاب)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت پاسخ جوان شیعی به پرسشهای وهابیان‌ (کتاب) دارای ۱۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت پاسخ جوان شیعی به پرسشهای وهابیان‌ (کتاب)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت پاسخ جوان شیعی به پرسشهای وهابیان‌ (کتاب) :

پاورپوینت پاسخ جوان شیعی به پرسشهای وهابیان‌ (کتاب)

پاسخ جوان شیعی به پرسشهای وهابیان، تالیف آقای محمد نظری در سال ۱۴۲۸ ق است که حاوی ۱۷۸ پرسش و پاسخ درباره سوالات وهابیان که ممکن است از یک جوان شیعی داشته باشند، می‌باشد.

فهرست مندرجات

۱ – انگیزه تالیف
۲ – ساختار و گزارش محتوا
۳ – هدف تألیف کتاب
۴ – دلایل تکفیر شیعه در کتاب مذکور
۵ – نسخه شناسی
۶ – پانویس
۷ – منبع

انگیزه تالیف

چنانچه نویسنده کتاب بیان می‌دارد: کتابچه‌ای به نام سوالاتی که باعث هدایت جوانان شیعه شد، بدون ذکر نام نویسنده، مترجم و ناشر و حتی محل نشر به دست ایشان رسیده و در مقدمه اش چنین ذکر شده: من این سوال‌ها را از سایت‌های مختلف و کتاب‌های ضد شیعی جمع آوری کرده‌ام و خود نقشی به جز گردآوری آن را ندارم.

[۱] پاسخ جوان شیعی به پرسشهای وهابیان‌، ص۲۲.

لذا مولف با خواندن این کتابچه در پاسخ برای روشنگری اذهان، کتاب پاسخ جوان شیعی به پرسشهای وهابیان قلم زدند.

ساختار و گزارش محتوا

وهابیت مکتبی است که در قرن هشتم پدید آمده و بعد به وسیله ی محمد بن عبدالوهاب ترویج و تبلیغ شد و هدف آن تفرقه افکنی میان مسلمانان و تکفیر همگان بجر همکیشان خود بود، این کتاب نیز دربردارنده این امر می‌باشد.
به هر حال کتابی که از آن یاد شد، آشفتگی و تناقض گویی در آن به روشنی پیداست. نویسنده آن کتاب می‌خواهد جوانان شیعه را به راه و روش اهل سنت دعوت کند و مقصودش از اهل سنت فقط و فقط وهابیان هستند که خود را اهل سنت می‌نامند و دیگر فرق اهل سنت، که اکثریت قاطع مسلمانان جهان را تشکیل می‌دهند، از نظر آنان، اهل سنت نیستند، بلکه به طور صریح و آشکار آنان را تکفیر می‌کنند و مشرک می‌شمارد.
و در این امر مدعی است بر اثر این پرسش‌ها جوانانی نیز مستبصر شده‌اند، از میان این جوانان، تنها نام جوانی از بحرین ذکر می‌کند. حال اگر این امر صحیح باشد، فقط یک نفر از ولایت اهل بیت علیهم‌السّلام جدا شده و به ولایت اموی‌ها درآمده است و آن هم باید اثبات شود.
بنابراین از جوانانی که ادعا می‌شود، هدایت یافته‌اند، خبری نیست و سایت‌هایی که او به آنها اشاره می‌کند، و سایت‌های وهابی هستند که عموم مسلمان‌ها از آن‌ها تنفر دارند.

هدف تألیف کتاب

هدف تالیف این کتاب، انتقاد از عقائد شیعه است. اکنون برای آشنایی با محتوای کتاب و پایه و ارزش آن نکاتی را یادآور می‌شویم:
۱. طراح یا طراحان کتابچه، گاهی یک پرسش را ۲۷ بار تکرار کرده‌ان

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.