پاورپوینت ایران در دوره سلطنت قاجار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت ایران در دوره سلطنت قاجار دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت ایران در دوره سلطنت قاجار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت ایران در دوره سلطنت قاجار :

پاورپوینت ایران در دوره سلطنت قاجار (کتاب)

کتاب «پاورپوینت ایران در دوره سلطنت قاجار»، تالیف علی اصغر شمیم به زبان فارسی که درباره تاریخ دوره سلطنت قاجار به رشته تحریر در آمده است. این کتاب یکی از منابع معتبر در تاریخ دوره قاجار ( قرن سیزده و نیمه اول قرن چهاردهم قمری) می‌باشد که توسط مولف برای اداره آموزش و پرورش زمان پهلوی تالیف و بعدها تکمیل شده است.

فهرست مندرجات

۱ – ساختار کتاب
۲ – گزارش محتوا
۳ – وضعیت کتاب
۴ – منبع

ساختار کتاب

کتاب؛ شامل یک مقدمه، بیست فصل و بخش فهرست منابع و ماخذ می‌باشد. نیکو بودن کتاب علاوه بر مستند بودن، متن روان و ساده نویسی آن است و به همین جهت است که در سال‌های اخیر مورد استفاده وسیع دانشجویان رشته تاریخ و سایر رشته‌های علوم انسانی بوده است.

گزارش محتوا

مقدمه کتاب، شامل دو موضوع نگاهی به گذشته که شامل اطلاعاتی از زمان حمله مغول در سال ۶۱۴ ق در ایران و چگونگی حکومت ایشان می‌باشد و در بخش دوم به جنبه‌های گوناگون نهضت ایالات می‌پردازد. مولف با بیان این دو مولفه در مقدمه در واقع به دنبال جواب دادن به این سوال می‌باشد که چرا تاسیس هر حکومت جدیدی در ایران با جنگ‌ها و نبردهای شدید و طولانی در داخل کشور توام بوده است؟
ایشان پاسخ این سوال را ایلات و عشایر ایران می‌دانند که نیروی دائمی برای مواجهه با هر قدرتی که خودنمایی می‌کرده، بوده‌اند. این نیروها دائم در حال تزاحم و تصادم بوده و سران و خان‌های ایلات با در نظر داشتن منافع خود له یا علیه قدرت جدید صف آرایی می‌کردند و در کلیه این مبارزه‌ها و جنگ‌های داخلی هدف اصلی و اساسی خان‌ها با به دست آوردن قدرت و سلطه بیشتر و یا لااقل حفظ مقام ایلخانی و ریاست و فرمانروایی در حوزه ی مربوط به خود بوده است و در هر قیام و نهضتی اگر در راه به دست آوردن سلطنت و حاکمیت بر ایرا

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.