پاورپوینت ایتالیا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
10 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت ایتالیا دارای ۱۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت ایتالیا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت ایتالیا :

اسلام در پاورپوینت ایتالیا

حضور اسلام در پاورپوینت ایتالیا در واقع یک بازگشت محسوب می‌شود. پاورپوینت ایتالیا گذشته قابل ذکری به عنوان یک نیروی استعماری بزرگ ندارد و روابط بازرگانی آن با جهان اسلام، از گذشته تاکنون همواره وجود داشته است.

فهرست مندرجات

۱ – بازگشت اسلام به پاورپوینت ایتالیا
۲ – جمعیت مسلمانان
۳ – گروه‌های اسلامی مهم
۴ – رهبری مسلمانان پاورپوینت ایتالیا
۴.۱ – مرکز فرهنگی اسلامی پاورپوینت ایتالیا
۴.۲ – اتحادیه اجتماعات و سازمان‌های اسلامی
۵ – پانویس
۶ – منبع

بازگشت اسلام به پاورپوینت ایتالیا

از دیدگاه تاریخی، حضور اسلام در پاورپوینت ایتالیا در واقع یک بازگشت محسوب می‌شود. در پاورپوینت ایتالیا حضور مسلمانان عرب در جزیره سیسیل از قرن ۷ میلادی به چشم می‌خورد و از قرن ۹ تا ۱۱ میلادی این جزیره تحت کنترل مسلمانان بوده است. در قرن ۱۸ میلادی نیز در چندین شهر از جمله در «جنوا»، «لیورنو» و «ناپل»، برای مسلمانانی که از کشورهای اسلامی از مغرب تا بوسنی به پاورپوینت ایتالیا آمده بودند مساجدی ساخته شد. پاورپوینت ایتالیا گذشته قابل ذکری به عنوان یک نیروی استعماری بزرگ ندارد و روابط بازرگانی آن با جهان اسلام، از گذشته تاکنون همواره وجود داشته است.
جریان مهاجرت به پاورپوینت ایتالیا در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ میلادی سرعت زیادی به خود گرفت فرایند ورود و اسکان مسلمانان به پاورپوینت ایتالیا را می‌توان شتابان‌تر از سایر نقاط اروپا دانست.
اسلام در قالب اجتماع بزرگی از مسلمانان به پاورپوینت ایتالیا وارد شده است. کاملاً روشن است که اسلام در پاورپوینت ایتالیا سریعاً جا باز کرده است و همراه با آن مساجد، انجمن‌ها، فرق صوفیه و دراویش، جنبش‌های سیاسی، تولیدات فکری، ارتباط با قدرت‌های فراملی، مداخله کشورهای مبدا و نو گروندگان به اسلام در همه جا دیده می‌شود. البته همه این پدیده‌های اسلامی اکنون در پاورپوینت ایتالیا یافت می‌شود. اما بدون تردید، مسائل مربوط به رهبری (به ویژه در سطح کشوری) هنوز حل و فصل نشده و رقابت همچنان ادامه دارد.

جمعیت مسلمانان

بیش از ۹۰۰ هزار خارجی در پاورپوینت ایتالیا اقامت قانونی دارند که در میان آنان حدود ۳۰۰ هزار نفر (۳۳%) اهل کشورهای اسلامی یا کشورهایی که جمعیت مسلمان دارند هستند. اگر به این رقم اخیر افراد مهاجر غیرقانونی اما ساکن در پاورپوینت ایتالیا و پاورپوینت ایتالیایی‌هایی که به اسلام روی آورده‌اند و کسانی که تابعیت پاورپوینت ایتالیایی گرفته‌اند را بیافزاییم، با کمی تساهل می‌توان مدعی حضور پانصد هزار مسلمان در پاورپوینت ایتالیا شد. این تعداد را در ضمن می‌توان کسانی دانست که به‌اندازه کافی مستقرند، تا بتوانند منشا خواسته‌های دینی و مذهبی اسلامی در پاورپوینت ایتالیا باشند.
حدود یک سوم مسلمانان پاورپوینت ایتالیا اهل مراکش و بقیه از چندین کشور دیگر هستند. از مصر تا ایران گرفته، از تونس تا یوگسلاوی سابق، از سنگال تا آلبانی، از سومالی تا پاکستان و از سایر نقاط دیگر به پاورپوینت ایتالیا مهاجرت کرده‌اند.
اسلام در پاورپوینت ایتالیا با سرعتی به مراتب بیشتر از سایر مناطق اروپا در حال گسترش است. برای مثال تا سال ۱۹۷۰ تنها یک مسجد در پاورپوینت ایتالیا وجود داشت، اما رونق واقعی این گسترش در همین اواخر بوده است. به طوری که اکنون بیش از ۶۰ مسجد و ۱۰۰ تا ۱۲۰ نمازخانه در پاورپوینت ایتالیا ساخته شده است.

گروه‌ه

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.